Anonym bruker Skrevet 8. april 2010 #1 Skrevet 8. april 2010 Kan noen komme med noen gode råd for å få min 2 år gamle datter til å slutte å kle av seg?????? Hele dagen flekker hun av bukse, bleie og sokker! Og aller helst om morgenen, før vi har stått opp... Og ender alltid med at hun tisser på golvet! Og illsint blir hun hvis vi sier hun skal kle på seg igjen! Hvordan kan vi få henne til å slutte med dette? Orker ikke mer krangling og påkledning i halvsøvne..............
Anonym bruker Skrevet 8. april 2010 #4 Skrevet 8. april 2010 Hehe... Kanskje vi har det Sikkert ikke bare vi som har barn med denne dumme uvanen i hvertfall så tenkte på om det var noen her inne som hadde noen gode råd? Har begynt pottetrening og hun liker tisse på den når vi oppfordrer til det. Men lar vi henne gå uten bleie, så tisser hun rett som det er i buksen hver gang. Tror ikke det er det at hun ikke liker BLEIEN, men bare har fått det for seg at hun skal kle av seg alle klærne koste hva det koste vil.. Fetisj! Lager helvete når vi kler på henne igjen... Noen gode tips til hvordan vi skal reagere? Eller må vi bare la det gå over av seg selv? HI
Gjest Edemuli Skrevet 8. april 2010 #6 Skrevet 8. april 2010 Onepiece (hel dress med glidelås) ta den på bak frem, så glidelåsen er på ryggen. Får hun den da av seg, kan hun jobbe på sirkus
Anonym bruker Skrevet 8. april 2010 #7 Skrevet 8. april 2010 Ooooh! Tusen takk for forslag! At jeg ikke har tenkt på det før... Skal prøve det imorgen, gitt HI
Anonym bruker Skrevet 8. april 2010 #8 Skrevet 8. april 2010 Har en sønn som var sånn jeg... orket ikke ta kampen så tidlg jeg burde så det varte og det rakk i et par år. nå er han 6 og har frivillig klær på, men han kan fortsatt finne på å kle av seg når han vil kose seg... elsker å springe splitter naken rundt i huset om morgenen før vi andre står opp og koser seg under et pledd og ser på tegnefilmer på lørdagen, splitter naken... får helt fnatt jeg Men han tisser kkepå gulvet da
Anonym bruker Skrevet 8. april 2010 #9 Skrevet 8. april 2010 Nei, det ville vært litt forunderlig i så fall Min jente elsker å være naken! Og aller helst ligge helt tett inntil meg og kose Kjekt det, men ikke når hun tisser :S Eneste jeg tenker mtp snu en pysj er at det vil bli vondt å ligge på glidelås/knapper...?? HI
Sebastienne Skrevet 8. april 2010 #10 Skrevet 8. april 2010 Sikkerhetsnål! Øverst på en glidelås, for å holde plagg sammen - vær kreativ! Holdt meg "sane" gjennom tre barn i det stadiet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå