Gjest sug lut Skrevet 8. april 2010 #1 Skrevet 8. april 2010 Og kan noen være så greie å si fra når hun har nådd den? Ref undertegnelse av avtale mellom USA og Russland om avtaln om å redusere de samlede atomvåpenarsenalene i verden. Den skal ha en varighet på ti år, med mulighet fem års forlengelse. (Kilde: NTB) Atomnedrustning, noe så umandig liksom? I et program på Fox News onsdag sammenlignet den tidligere Alaska-guvernøren presidenten med en liten gutt som ikke våger å gjøre motstand. - Det er som når en gjeng gutter gjør seg klar til å slåss på lekeplassen, og den ene sier: Kom igjen, slå meg i ansiktet og jeg vil ikke gjøre motstand. Kom igjen, og gjør hva du vil med meg, sa Palin. Nå mangler det bare at hun sier at det var homofilt å undertegne den.
Anne-B. Skrevet 8. april 2010 #3 Skrevet 8. april 2010 Nei, der tror jeg det må være bunnløst. Hørte om avtalen på radio i dag og tenkte "wow. Ikke verst." Det går kanskje framover. Men er det virkelig noen som tar Palin seriøst? Ser barne-tv med unga, om Fride som bor på et svært legeskip som går langs kysten av Afrika. Interessant. Toåringen påstår at det umulig kan være Afrika, men vi har sett en Toyota, så da så.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå