Gå til innhold

Er barna deres sluttet med ull nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er eldstemann som er skole gutt sluttet. Han har t-shorte og genser og bare bukse. Minsta i bhg har fortsatt. Litt i stus når, men blir vel på litt til. Dere andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du mener vel om barna HAR sluttet med ull? ;o)

Bruker det av og til, spørs på hva temperaturen er. Men min gutt går i utebarnehage, så det kan være veldig fint med tynn ull innerst på kroppen.

Skrevet

Trodde man kunne bruke ull året rundt jeg.. ? Eller mente du når barn slutter med ull, altså ikke som i når i året? Ble visst litt forvirret av alle skrivefeilene:/

Skrevet

Jeg vil tro HI mente ullundertøyet som barna bruker i barnehagen om høst og vinter.

Er vel ikke så mange som bruker disse ullbodyene og ullongsene på seg i heite sommervarmen.

...ikke min gutt hvertfall. Da er det t-shirts og shortser :o)

Skrevet

femåringen in har slutta med ullnå, an er så varm i seg selv at det il kun være å plage han..suppa på et og et halvt har en tynn ulldress under regntøy.

Skrevet

Bruker ullundertøy på sure og kalde dager! Men når det er fint ver, bruker de bomullsstrømpebukse og tskjorte/bomullspolo. Syns de er passe varme da!

Skrevet

Bruker ull ennå, tynn ull, som man ikke blir kald i selv om man blir våt! Trenger ikke være så mye varmere med ull, det kan være kjølende i varmen det også, om den er tynn og luftig. Og heller flere lag i kulden.

Skrevet

Syns ikke det blir for varmt m ull om den er tynn nok, syns derimot man blir klam av bomull, og dermed kald.. Særlig nede i støvler og v regntøy osv

Skrevet

Bruker fremdeles tynn janusull. Som antrekk, ikke som undertøy.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...