Anonym bruker Skrevet 8. april 2010 #1 Skrevet 8. april 2010 Her er eldstemann som er skole gutt sluttet. Han har t-shorte og genser og bare bukse. Minsta i bhg har fortsatt. Litt i stus når, men blir vel på litt til. Dere andre?
Anonym bruker Skrevet 8. april 2010 #2 Skrevet 8. april 2010 Du mener vel om barna HAR sluttet med ull? ;o) Bruker det av og til, spørs på hva temperaturen er. Men min gutt går i utebarnehage, så det kan være veldig fint med tynn ull innerst på kroppen.
2 små og en undulat Skrevet 8. april 2010 #3 Skrevet 8. april 2010 Trodde man kunne bruke ull året rundt jeg.. ? Eller mente du når barn slutter med ull, altså ikke som i når i året? Ble visst litt forvirret av alle skrivefeilene:/
Willy Wonka Skrevet 8. april 2010 #4 Skrevet 8. april 2010 Jeg vil tro HI mente ullundertøyet som barna bruker i barnehagen om høst og vinter. Er vel ikke så mange som bruker disse ullbodyene og ullongsene på seg i heite sommervarmen. ...ikke min gutt hvertfall. Da er det t-shirts og shortser )
Anonym bruker Skrevet 8. april 2010 #5 Skrevet 8. april 2010 femåringen in har slutta med ullnå, an er så varm i seg selv at det il kun være å plage han..suppa på et og et halvt har en tynn ulldress under regntøy.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2010 #6 Skrevet 8. april 2010 Bruker ullundertøy på sure og kalde dager! Men når det er fint ver, bruker de bomullsstrømpebukse og tskjorte/bomullspolo. Syns de er passe varme da!
Anonym bruker Skrevet 8. april 2010 #7 Skrevet 8. april 2010 Bruker ull ennå, tynn ull, som man ikke blir kald i selv om man blir våt! Trenger ikke være så mye varmere med ull, det kan være kjølende i varmen det også, om den er tynn og luftig. Og heller flere lag i kulden.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2010 #8 Skrevet 8. april 2010 Syns ikke det blir for varmt m ull om den er tynn nok, syns derimot man blir klam av bomull, og dermed kald.. Særlig nede i støvler og v regntøy osv
Anonym bruker Skrevet 8. april 2010 #9 Skrevet 8. april 2010 Bruker fremdeles tynn janusull. Som antrekk, ikke som undertøy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå