Anonym bruker Skrevet 8. april 2010 #1 Skrevet 8. april 2010 Herregud! Sitter og ser på gammel episode fra luksusfellen om 2 forbanna drittunger som bor i Bogstadveien og låner penger til limo i helgene!!!!! Jeg blir så provosert! Her er det mennesker som virkelig skal få hjelp også lager de et program med 2 pappagutter som bare sløser og låner og ikke ha gjeld!!!! Buldre!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 8. april 2010 #2 Skrevet 8. april 2010 De er bare et produkt av sitt miljø. Det er dette de har lært. Det er bare synd i sånne.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2010 #3 Skrevet 8. april 2010 Ser hva du mener, men vi får vel ha i mente at de faktisk lærte noe av det da..så slipper de kanskje å være i 30-åra og ikke ha noe form for kontroll. Og nå må folk misforstå meg rett...det er forskjell på å holde på som de to gjorde, og ha gjeld som de fleste andre på det programmet har. Er supert at de får hjelp, alle man:)
Gutta er ute og puppene henger Skrevet 8. april 2010 #4 Skrevet 8. april 2010 Han som tjente så utrolig godt til og være så pass ung. Hadde han tenkt seg litt bedre om så kunne han ha droppet limoen og de dyre klærne og heller ha spart store summer i mnd og fått en ganske god egenkapital, eller han kunne ha kjøpt seg leilighet.. Tror jeg hadde tatt meg en alvorspart med dem om jeg hadde vært foreldrene deres, myndig eller ei. Og han faren som dreiv og lånte sønnen sin mase penger hele tiden?? Den gutten tjente jo så dårlig at han ikke har noen mulighet til og betale tilbake pengene.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2010 #5 Skrevet 8. april 2010 Jeg aner virkelig ikke hvorfor jeg blir så engasjert men jeg liker programmet godt og føler jeg lærer litt av det, og derfro ble jeg super irritert nå!!!! Mens i de fleste andre episodene sitter folk og gråter, og har liksom ikke noen ting lenger, så sitter disse to snørrungene og kjøper take-out og nye pcer/mobiler!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå