Gjest Skrevet 8. april 2010 #1 Skrevet 8. april 2010 Var som sagt på kontroll igår og BT var litt høyere(130/95) og hadde 2+ på protein i urin.Idag tidlig ringte jordmor(hun jobber også på ahus.)Hun hadde konferert med de idag tidlig ang meg, så de ville jeg skulle komme inn til sjekk. Blodtrykket var det samme idag men urin var på +1,så da er det mild svangerskapforgiftning på meg..( Ble jo så forkjølet i helga så trodde jo det var derfor jeg var så dårlig form og mye hodepine!! Legen sendte meg hjem under tvil,skal til jordmor imorgen med ny urinprøve og er den da på 2+ mente han de skulle legge meg inn og sette meg igang...Alt var bra med vesla da:)Både hjertelyd,aktivitet og ul,og hun veier ca 3,7 kg!! Like stor som brødrene sine om det stemmer(",) Litt skummelt det her synes jeg jeg...1+ el 2+,de kunne vel bare satt meg igang?? Er jo så nærme termin?...
Lunda med lillegutt Skrevet 8. april 2010 #2 Skrevet 8. april 2010 Ja kan de ikke bare sette deg i gang? Skjønner ikke at man kan sende en høygravid dame hjem "under tvil", hva tenker de på? Håper du får bli satt i gang i morgen, og slipper å gå å vente og være urolig. Lykke til uansett!
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 8. april 2010 #3 Skrevet 8. april 2010 uff, ikke moro med sånn bekymring på slutten.. Håper det ordner seg og du snart har vesla hos deg. Selv håper jeg på snuppe innen helga er over
Gjest Skrevet 8. april 2010 #4 Skrevet 8. april 2010 Ja,er ikke det teit? Var helt på gråten der jeg.. Håper nesten at urin er på på +2 i morgen igjen,for nå kjenner jeg at jeg ble urolig:( Jeg kan ikke mye om svangerskapsforgiftning,og var så dum at jeg trodde igår at den var så høy fordi jeg hadde dukket lite dagen før og at jeg var så forkjøla.(feber,snørr osv)Men det har jo ingenting med det å gjøre! Dumme meg... Synes ikke de skal ta noen sjanser,og jeg har 10 dager til termin!!! Babyen er helt klar,stor og jeg er moden??Forstå det den som kan..jeg gjør det ikke.. Gudskjelov skal jeg til jordmor igjen i morgen.. Takk for trøst jenter:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå