Gå til innhold

Noen NAV-ansatte her? Hva er det festligste/rareste du har opplevd som saksbehandler mtp klienter?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det legger jeg i så fall ikke ut her, har taushetsplikt vettu!

Skrevet

signerer den.. Taushetsplikten vår og respekt for de vi møter tilsier at vi ihvertfall ikke legger det ut på nett- forum..

Skrevet

Jeg kan godt fortelle en historie.

Det var en gang en dame som kom inn å spurte om å søknadsskjema til utvidet fødseldepresjon- hun mente selvfølgelig permisjon.

En annen gang var det en som lurte hva hun skulle skrive som grunn for hjelpestønaden når hun egentlig ikke hadde behov for den lenger. Koko!!!

Skrevet

Syns det var rimelig spesielt når to personer var sykemeldt samtidig som følge av konflikt dem imellom på arbeidsplassen- av samme lege!!

Da hadde det vel holdt å sykemelde en av dem;)

Skrevet

Mye rare historier og skjebner ute og går det er sikkert.

Men generelt så er det overraskende mange som er så sinnsykt falske.

Når brukern er på tlf og får beskjed om å vente så kan JEG eller høre alt på linja selvom det for brukeren høres ut som om vi er helt koblet fra....da er det dritt slenging og kjefting og baksnakking av meg og andre nav ansatte...promping raping og diverse intime private ting man hører man helst skulle vært foruten......

SÅ husk det neste gang DU ringer nav...pliiis

Skrevet

Har opplevd en del festlig, en del rart, men mest av alt så opplever jeg mye trist. Synes selvsagt skal være forsiktige med å legge ut historier på forumet het.

Det meste av det festlige jeg opplever står de rare og morsomme kollegaene mine for :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...