silje3 Skrevet 8. april 2010 #1 Skrevet 8. april 2010 flere som er sliten i føttene om kvelden? får nesten ikke sove av d murrer
swirly Skrevet 8. april 2010 #2 Skrevet 8. april 2010 føtter? Hvilke føtter, flytebrygger og syltelabber er mer det jeg har.. sukk.. gått opp nesten to str i sko.. kjempegøy..
Høygravid guttemage <3 Skrevet 8. april 2010 #3 Skrevet 8. april 2010 Ja, jeg er veldig sliten i beina på slutten av dagen.. kjenner mye murringer og trykk i låra og leggene iløpet av natta når jeg snur meg.
mammantilT&I Skrevet 8. april 2010 #4 Skrevet 8. april 2010 prøv magnesium tabletter mot murrende føtter.. det har iallfall hjulpet meg...
Symbio Skrevet 8. april 2010 #5 Skrevet 8. april 2010 Må bare anbefale støttestrømper fra apoteket..! Hvis jeg ikke går med de hele dagen så har jeg også syltelabber i stedet for føtter, å urolige ben. Men med disse på, å når kvelden kommer å jeg skal ta de av for natten har jeg normale ben! Jeg kan se ankelbenet t.o.m!! )) Prøv de!!! Har du ikke brukt det før, kan det gå 1-2 dager før vannet går ut, men det er verdt tiden, Og pengene! Å gud som det har hjulpet på humøret mitt også! Er ikke noe lekkert å se ned på egen ben å tro de tilhører Ola Diger..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå