Gå til innhold

Dere som driver med Grete Rode slanking.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har registrert meg på vektklubben.no for å få litt oversikt over hva jeg spiser i forhold til hva man bør spise. Det jeg lurer på er dette med trimpoeng. Hvor mange trimpoeng bør en ha hver dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener jeg hadde 1-3 trimpeng pr dag, noen dager bare 1 times gåing og noen dager spinning eller step og det gir flere poeng

Skrevet

Jeg gikk inn på vektklubben nå og registrerte meg.

Fikk opp anbefalt ca. 1600 kalorier..

Hva skjer hvis jeg da f.eks bare spiser 1400 kalorier?

Som det ser ut til at jeg kommer til å spise i dag

Skrevet

Du bør spise 1600 kal for og holde forbrenningen igang.....hvis du ikke klarer så mye bør du endre litt på hva du spiser og spise mat med flere kal. Feks spiser du salat til lunch, så spis litt ekstra brød og ha på litt dressing eller spis litt nøtter .

Jeg gikk ned 8,5 kg på 8 uker og jeg sleit litt i begynnelsen med og få i meg all maten.....

Får du flere dager uten nok mat så vil forbrenningen stoppe opp, noen hun også sa på kurset var at hvis man skulle skjeie(?) ut så var det viktig at man fikk i seg den maten man skulle. Så er forbrenningen i kroppen igang og kan lettere forbrenne feks sjokolade et kakestykke osv

Skrevet

Oki, da skal jeg prøve å få i meg 1600 kalorier..

Får spise mye frukt og dressing på salaten og kanskje majones på skivene ;)

Skrevet

Har meldt meg på mitt andre kurs nå! Du skal ha 7 trimpoeng i uken, dvs ett hver dag. Men du kan f.eks. ta to poeng på tirsdag og ingen på onsdag.

Du skal få i deg 1600 kalorier hvis du er normalt aktiv og trener så du får 7 trimpoeng i uken. Er du veldig stillesittende (stillesittende jobb og lite aktiv fritid), trenger du kanskje bare 1300 kalorier. Dette er et regnestykke man setter opp på kursene og hvor alder og vekt og kjønn også spiller inn.

Jeg fikk tips om å spise noe ikke-magert til middag innimellom for å holde kaloriene oppe. I dag har jeg bare fått i meg 900 kalorier, hoppet over et mellommåltid....

Jeg spiser f.eks. sushi til lunsj en gang i uka, det er mer kalorier enn en vanlig lunsj, men ikke usunt allikevel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...