Tre tette! *07+10+11* Skrevet 8. april 2010 #1 Skrevet 8. april 2010 Helt siden etter frokost i dag har jeg hatt mageknip. Ikke sånn kjempevondt, men veldig ubehaglig. Nesten litt kvalm også.. Noe merkelig som skjer i magen.. Kan det være noe på gang tru? Er det ikke sånn at man kan plutselig kan få diare og kaste opp før det begynner?? Har ikke det nå altså. Har hatt masse harde kynnere i dag..
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 8. april 2010 #2 Skrevet 8. april 2010 Samme som jeg har. Ble helt lurt på morran i dag, så jeg dro en tur på sykehuset, men da gav det seg brått. Typisk. Men har sånne magekramper som går helt bak i ryggen. Veldig ubehagelig. Prøver og gå på do også, men kommer ikke noe...Dumme kroppen. 27 dager til menstermin her.
minsin- j27.08.06, j10.04.10 Skrevet 8. april 2010 #3 Skrevet 8. april 2010 jeg tror ikke jeg ville tolket det som et signal på at noe var i gang så tidlig som 38+4. det er vanlig å være litt uggen i magen/fordøyelsen når magen vokser seg stor og skyver alt av tarmer dit de egentlig ikke skal være... hvis det kommer takvis og oftere så kanskje... lykke til:)
Tre tette! *07+10+11* Skrevet 8. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 8. april 2010 Ja, nå har jeg hatt regelmessige tak i to-tre timer her.. Ikke noe særlig mageknip lenger. 5 dager til menstermin og 12 dager til ul termin.. Venter med å ringe sykehuset til det blir sterkere
minsin- j27.08.06, j10.04.10 Skrevet 8. april 2010 #5 Skrevet 8. april 2010 så spennende, kunne ønske jeg også fikk noen rier snart:) lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå