...♥... Skrevet 8. april 2010 #1 Skrevet 8. april 2010 Skulle klippe tåneglene til jenta vår her nettopp, og oppdaget at neglen på noen av tærne er ganske tykke og i tillegg er neglen gul... vanskelig å klippe var de også pga tykkelsen på de. Hva kan dette være? Har ikke sett det tidligere, men nå har hun aldri ligget rolig så lenge at vi har fått til å studert tærne hennes noe særlig...:/ Noen som vet?? Jenta er foresten 1,5 år..
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 8. april 2010 #2 Skrevet 8. april 2010 Kan være neglsopp uten at jeg skal stille noen diagnose.
Fire småtroll Skrevet 8. april 2010 #3 Skrevet 8. april 2010 Ville tatt henne med til helsestasjonen eller lege tror jeg, såpass små barn pleier vel ikke ha sånn problemer med neglene? Første jeg tenkte på var sopp, men jeg vet jo ikke...
Gjest Sekretøsa Skrevet 8. april 2010 #4 Skrevet 8. april 2010 Sånn hadde guttungen her også når han var baby. Det var sopp, men det gikk over av seg selv...
Anne-B. Skrevet 8. april 2010 #5 Skrevet 8. april 2010 Sopp. Mannen min hadde dette og måtte gå på en antibiotikakur som varte tre måneder eller et halvt år. Lang tid, i alle fall. Ikke sikkert det samme gjelder for barn. Ring lege eller helsesøster og hør.
...♥... Skrevet 8. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 8. april 2010 Takk for svar!! Jeg skal til helsestasjonen til uka, får høre med de da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå