Gå til innhold

Økt appetitt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste dagene har jeg fått økt appetitt. Jeg spiser som regel veldig variert og sunt, og prøver å spise en god frokost og regelmessig gjennom hele dagen. Men de siste dagene holder ikke dette! Noen andre som har det sånn?? Er forresten 36+4 idag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jada du er helt normal:)

Vi hadde en tråd her for litt siden om akkurat dette,3 trimester er spise-trimester...for noen da",))

Det blir jo til at man må spise lite og ofte når man ikke har plass til så mye pga babyen:) Spis og kos deg! :)

Skrevet

Jeg og merker apetitten er kommet..er i uke 35 og har gått opp 1.5 kg totalt til nå så jeg har ikke hatt noe særlig apetitt før nå.Nå er jeg ofte sulten..men må bremse for halsbrannen kommer så fort..så jeg lurer på om underbevissheten stopper meg i inntak pga halsbrann..kjenner ofte jeg vil ha mat,reiser meg så kommer den forbanna halsbrannen så gidder jeg ikke finne noe.....men jeg strekker meg lengre og lengre nå...

Skrevet

juni-august-venter mai gull:) - du må jo kjøpe noe mot halsbrannen! Flytende Gaviscon funker kjempefint (smaker litt vondt, men det er SÅ verdt det). Jeg går og drikker det dagen lang, hadde dødd uten...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...