swirly Skrevet 8. april 2010 #1 Skrevet 8. april 2010 Jeg vet jeg må til en spesialforretning for å finne, for har prøvd på lindex, og der var de allerede for trange, mulig jeg er kresen, men hater at bhn strammer. Så jeg lurer på, til dere som har født før, hvor mye vokste puppene, hva bør man regne med, tenkte jeg skulle investere i hvertfall en før og ha den klar, men er så usikker på størrelsen. Tror ikke snurpete undertøysforretninger er det jeg har lyst å dra til rett etter fødsel, så tenkte jo mer jeg kan få gjort før, jo mer tid kan jeg bruke hjemme før jeg må begi meg ut å møte verden igjen
minsin- j27.08.06, j10.04.10 Skrevet 8. april 2010 #2 Skrevet 8. april 2010 de sier at de vokser mellom en-to str etter fødsel... men det er nok vanskelig å si. send mannen eller en vennine etter noen, så kan du prøve og bytte de som ikke passer....
SpongeBob Skrevet 8. april 2010 #3 Skrevet 8. april 2010 Kommer jo litt an på størrelsen din før og det er veldig individuelt hvor mye man vokser - jeg har vært størst i svangerskapet og de første par ukene etter fødsel. Anbefaler mammaBHene til HotMilk og Cake (jeg har kjøpt fra mammatrend, underverker har dem vel også), de er veldig behagelige og har god stretch så de dekker flere størrelser enn de mest strukturerte - samtidig har de god støtte for oss som har litt å dra på foran...
swirly Skrevet 8. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 8. april 2010 kan de som er i sånne forretninger hjelpe meg tro? De har peiling på sånt, ikke sant? Hvertfall gi meg riktig str. nå, så kan jeg spå ut i fra det.
SpongeBob Skrevet 8. april 2010 #5 Skrevet 8. april 2010 Hvor langt på vei er du? Jeg ville tatt kontakt med butikk når det var noen uker igjen, kanskje kjøpt en ikke for dyr som hadde ennå litt å gå på og så sett det litt an. Det er jo vanskelig å spå, men min erfaring - er nå i tredje svangerskap - er at jeg har en topp akkurat når melka kommer, men ellers er temmelig lik i svangerskap og barseltid...
SpongeBob Skrevet 8. april 2010 #6 Skrevet 8. april 2010 Men uansett - BH som ikke klemmer eller sitter feil er uvurderlig når man er gravid! Anita ammeBHer er også veldig bra, synes jeg, men de går bare opp til E eller noe slikt.
Gjest Skrevet 8. april 2010 #7 Skrevet 8. april 2010 Mine pupper var i utgangspunktet store. Hver gang jeg kjøper meg bh (uten å være gravid) må jeg alltid opp i en 500 kr for å få en bh som sitter riktig. Nå som jeg er gravid så har puppene mine blitt vansinnigt store. Helt latterlig! INGEN av mine bher passer nå. Jeg har vært i alle undertøysforretningene i Tromsø og har enda ikke funnet en amme bh som passer meg. De blir for trange rett og slett. Men, jeg bestillte fra mammatrend.no. De har mange store bher, men de er dyre. Men fine
Fifrildi Skrevet 8. april 2010 #8 Skrevet 8. april 2010 Kjenner problemet... Jeg har endt opp med å kjøpe et par ammebh'er fra Triumph som er i min størrelse. De er også uten spiler så jeg har brukt dem i månedsvis under svangerskapet. De er litt store i cup'en nå, og er i tillegg i et veldig fleksibelt badedraktstofflignende materiale som jeg kjenner at kan strekke seg maaaaaasse. Regner med at de vil holde fint under startfasen av ammingen til jeg har stabilisert bystestørrelsen og kan gå i en fancy undertøysbutikk og få målt meg skikkelig. Den var ikke så ille dyr den fra Triumph heller (kjøpte den i Triumphbutikken rett ved Steen og Strøm). De har ikke den beste støtten, men jeg driver ikke akkurat og spretter rundt for tiden uansett, og bidrar til litt ekstra støtte med noen singletter som sitter godt. Jeg har 70E/F til vanlig så har ikke handlet annet enn grisedyre bh'er på åresvis. Pleier å få målt meg og kjøper en i butikken for skams skyld sånn av og til og så bestiller jeg resten på nett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå