Gå til innhold

Gave til pappa`n?!


Terese83

Anbefalte innlegg

Jeg har forstått det slik at mannen min planlegger gave til meg etter at frøkna vår er født. I den anledning har jeg også lyst til å gi ham noe for at han er den han er, og som en liten oppmerksomhet etter all den flotte støtten jeg har fått. Nå har ikke jeg hatt et kjempevanskelig svangerskap, men setter veldig pris på all massasje, omsorg, pleie og dulling han har bidratt med. :)

 

Noen som har forslag til gave? Gjerne noe som symboliserer barnet, og som han kan ha med seg rundt. -NB, han er ikke smykketypen... -går kun med klokke og giftering..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

nøkkelring med sånn man kan ha bilde i eller gravere på? Tror jeg kanskje jeg skal se etter, en liten en han kan ha på nøkkelknippe uten at tar den for mye plass.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes en bok som heter hakkespettboka for nybakte fedre eller noe lignende. Kan være artig å få hvis det er førstemann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det symboliserer kanskje ikke babyen, men jeg har kjøpt en Ipod fordi samboeren min elsker elektroniske duppeditter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

jeg kjøpte faktisk en goretex jakke til han når vi fikk vår første. Liten baktanke om at han skulle ha ok utstyr når han trillet rundt mens jeg hvilte meg hjemme:) Han har brukt den kjempemasse og ble veldig glad for gaven!! Lurer på om jeg skal kjøpe en ny til han nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...