Gå til innhold

Kjønn-så feil kan man ta


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Idag var UL og vi fikk konstantert at vi har tatt kraftig feil mtp kjønn.Det er heldigvis en frisk og aktiv liten gutt,noe som ga mor et aldri så lite sjokk.Vet ikke hvorfor men jeg var helt sikker på at jeg skulle få jente,og alle som har sett meg har ment det samme..hehe

 

Det er selvsagt like stas,men måtte ha noen minutter for å vende meg til tanken:)

 

Så lykke til med UL dere som har det igjen:) Det er utrolig stas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grattis me en liten prins i magen da=) Jeg har ul på mandag,gleeeeder meg!!!!=)=) ikke noen formening om kjønn enda jeg da..hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. jeg også trodde det var en liten jente der ine som skulle hete Petra,mn var visst en skjønn liten gutt der!

Nå må vi finne ett fint navn til den lille poden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

æ va heelt sikker på at æ venta gutt, men så viste det sæ på ultralyd idag at det va ei lita jenta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var bombesikker på at jeg fikk en gutt første gangen, noe som også stemte. Denne gangen her har jeg også hatt guttefølelse, men ikke vært like sikker som første gangen, så var litt overrasket når vi var på ul og det lå ei lita tulle der.

Men morro med en av hver da ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med en liten prins da:)

 

Selv har jeg en sterk følelse av at det befinner seg en liten jente her inne. Skal på UL i morgen tidlig. Har prøvd å foreberede meg på at jeg KAN ta feil. Og tror det er lurt i og med så mange av dere har hatt feil følelse. Det blir spennende å se:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Jeg har hatt en guttefølelse (og ikke spør hvorfor hehe vet ikke selv engang) men på UL sa jordmor at hun var veeeeldig usikker men at det kunne se ut som en jente. :-) Moro! Vi ble skikkelig overrasket. Er fantastisk uansett kjønn, men nå har vi blitt så nysgjerrige at vi skal få sjekka det på neste kontroll (får ul på hver vanlige kontroll også *heldig*) 19.mai er neste gang. Kjempespent. Ettersom jm var såå i tvil er jeg ikke sikker på jente enda. Gleder meg til baby! 15.september!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, mora mi var 110% sikker på at eg var gutt då ho gjekk med meg. Fekk seg ei overrasking der, gitt! (Det var i '76, før UL).

 

Eg har hatt guttefølelse med begge mine. Forrige gong skjulte han seg på ULen, så me fekk ikkje vita noko, denne gongen låg babyen og sprika med beina og viste seg fram. Guttar, begge to, så her stemte det eg følte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var også ganske så sikker på at vi ventet gutt, men på ul sa de at det var en liten jente der :) tar litt tid å venne seg til tanken på noe annet, men hun er like velkommen uansett! Spiller ikke noen rolle for meg hva det blir :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt satt ut over hvor RETT man kan ta! Jeg oppdaget at jeg var gravid i uke 5 (babyens uke 3). Det var julaften, jeg var hjemme hos mine foreldre og ble så paff at jeg sa det til mamma med en gang. Hun så på meg og sa: "Du får jente, det er jeg helt sikker på". Og jaggu fikk hun ikke rett.

 

Uken før UL, da jeg var i uke 19, tok jeg flyet fra Oslo tin Trondheim og kastet opp som bare det selv om det ikke var noe turbulens overhodet. Flyvertinnen (som skjønte at jeg var gravid) trøstet meg å sa: "Det er nok bare fordi du skal ha en jente."

 

Heheh - uken etter viste set seg at det var ei lita jente der inne ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også hatt en jentefølelse hele tiden, og håpet på det, men så viste ul en liten gutt. Må innrømme at jeg var en smule skuffet (er vel lov å si det her, eller?).

Er det andre her som opplevde lignende, at dere var litegran skuffet altså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med en frisk aktiv liten gutt :)

 

Takk, gleder meg til ul. Sist jeg var på ul ble jeg satt tilbake 5 uker, så da ble jeg paff. Brukte ei stund på å venne meg til den tanken. Men nå er tiden for ul, skal dit på fredag. Har følelse av gutt, så prøver å tenke at det kan være ei snuppe inni der.

Har hørt at kjønnet er lettere å se dersom man har full urinblære... Kanskje verdt å prøve.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...