Gå til innhold

Flere som lager "avtaler" med mannen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, altså typiske "avtaler" om sex mot soving?

Jeg får en morgen med soving, mot en runde i høyet sammen med han kvelden før;) Hehe, kan ikke for det, men eeelsker å sove litt på morgenen!

Nå skal det sies at det bare er fra 7-8, men er så deilig å slippe morgenstellet noen dager!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Jeg bruker ikke sex som byttemiddel, pressmiddel eller som salgsvare

Skrevet

Lager middag, mot at jeg slipper å ha sex.

Skrevet

Hæ? Har ikke du selv lyst på sex da?

Skrevet

Tuller du?

Tenner mannen in på at han må "betale" deg for sex?

Hos oss er det ihvertfall slik at han er mest glad og fornøyd når jeg selv tar initiativet eller ihvertfall viser at jeg vil ha sex frivillig..

menmen.. (???)

Skrevet

Jeg "selger" heller ikke sex:)

Skrevet

Det er vel bare horer som tar betalt for sex, er det ikke?

Skrevet

What?

Jeg har sex når jeg har lyst, jeg. Og lar være når jeg ikke har lyst.

Enkelt og greit.

Skrevet

Hehe, da hadde jeg følt meg litt merkelig om jeg skulle bytta bort sex...Nå er det slik at jeg også faktisk liker sex da, så det er ikke bare en av oss som har nytte av at vi har sex...

Skrevet

Vi lager også slike avtaler. Man må det når man har barn og har lite søvn fra før. Og har en ellers travel hverdag.

Da er det avtaler om sex. Men bryter jeg avtalen, ja da... hehe da blir han veldig sinna og såra. Syns hele sexlivet er vanskelig nå.

Skrevet

Nei, for vår libido er temmelig lik. Men har et høyst oppegående vennepar som gjør det, ser ikke helt problemet. Hun er mer glad i å sove enn han. Han er mer glad i sex enn henne.

Skrevet

Nei, men vi bruker å avtale tidligere på kvelden at vi skal ha sex den kvelden og må da legge oss litt tidligere og håpe på at barna sover.

Skrevet

Ja, det hender vi gjør slike bytte avtaler, om jeg ikke har lyst på sex om kvelden, og sier ok, om du står opp først da, er helst i helger det virker da.

Skrevet

uff.. nei jeg har ikke gjordt slike avtaler med ham, trur han faktisk ville blitt veldig lei seg hvis jeg byttet bort sex mot søvn^^

men.. *kremt* det har vel hendt noen ganger, at jeg har lurt ham til å stikke ut for å kjøpe sjokolade til meg mot litt "ekstra kos".

Så helt uskyldig er jeg vel ikke ^^;

Skrevet

Ja, Liker egentlig ikke oral-sex, men i påska gikk jeg med på det i bytte mot å få sove til kl.9(!) dagen etter, var absolutt verd det:)

Skrevet

Nei aldri skjedd, men jeg pleier å få sove lengre hver helg, dersom jeg bytter bleiene:-D Haha passer med midt i blinken. En bleie byttes på 2 minutter, mens jeg får sove til 11 om jeg vil.

Skrevet

Høres ut som sex kun er for mannens del og at du selger det mot andre "varer". For et sunt forhold.. Jeg liker å sove lenge om morgenen selv jeg altså, men trenger ikke å selge kroppen min av den grunn. Her har vi sex når vi begge ønsker og sexen er for oss begge..

Skrevet

Mannen min er så flink at han slipper å forhandle seg frem til å få noe, så nei det gjør vi ikke.

Skrevet

Skjnner godt at sexlivet er vanskelig om du må selge kroppen for litt søvn. Og det å si at det er noe "man må når man har små barn og lite søvn" ...??

Jeg kjenner ingen "man", jeg-hvem er det?? Synes vel egentlig det er greit å snakke for seg selv....;)

Dette var til et innlegg litt over her...

Skrevet

Ja, jeg tar en runde nede i Skippergata og så gjøre jeg en avtale med en mann der slik at han får sex og jeg får penger.

Skrevet

Lager avtaler om suging. Han elsker å bli sugd og vil helst bli det hver dag. Jeg synes det er greit men ikke noe jeg vil gjøre hver dag. Så hvis han maser om et sug så får jeg massasje tilbake. Jeg elsker nemlig det :) greit bytte syns jeg.

Jeg suger selvfølgelig han utenom disse avtalene og han masserer meg så dette er ikke kun styrt av avtaler.

Men det hender at jeg er veldig trøtt og sliten en kveld, og han har lyst til å bli sugd at jeg da går med på det, vis jeg får en massasje etterpå.

For en tid tilbake var vi veldig uenig om hva slags hund vi skulle skaffe oss. Jeg ville ha en rottweiler og han en mastiff. Jeg tilbydde han å suge han så ofte han ville i løpet av en mnd, hvis jeg fikk viljen min. Og det fikk jeg. Det ble en rottweiler :)

Jeg pleier også å suge han når jeg skal spørre om noe jeg kvier meg for, fordi han er alltid medgjørlig et døgn etterpå. Sier mer ja enn nei.

Hehe må nesten le litt av dette her. Høres jo helt corny ut når jeg får skrevet det ned. Men føler ikke at det er så harry i praksis..jaja...

Skrevet

Jo, det ER helt corny og Harry synes jeg.

Minner om når jeg var lita jente og skulle ha faren min til å si ja til noe,-da var jeg bare SÅ søt og sjarmerende... Men nå er jeg voksen og kunne ikke falle meg inn å "rævsleike"(eller suge om du vil) mannen min for å få viljen min!

Skrevet

lager ikke avtaler på sex..

men det hender at jeg lager pannekaker til kvelds eller gir samboeren fotbad/behandling og får massasje tilbake...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...