Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ i magen Skrevet 8. april 2010 #1 Skrevet 8. april 2010 Startet på delvis svangerskapspermisjon i dag, så ligger hjemme og ser på Oprah - og gråter, faktisk. He he... Skikkelig hormona:) Ja, ja. Da er jeg endelig i gang med tredje trimester:)
FruSkurk&BandittBarna Skrevet 8. april 2010 #2 Skrevet 8. april 2010 Deilig da 8-) Når kroppen jobber så hardt med å fylle oss med alskens hormoner må det være lov å gi dem litt utløp innimellom.
Tullball Skrevet 8. april 2010 #4 Skrevet 8. april 2010 Jeg ligger hjemme og ser på nett-tv. Kan anbefale "jordmødrene" på NRK hvis du ikke har sett den. Masse vakre fødsler. Jeg sippa som bare det, og melkespruten sto (er bare 29+3). Fikk veninna mi til å se den. Det endte med at hun nå er på føden... Merkelig egentlig, har ikke vært hormonell før nå siste uka... Det var tredje trimester du sa??
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ i magen Skrevet 8. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 8. april 2010 Har sett hele "Jordmødrene" to ganger. Minus episoden med en dødfødsel, det orker jeg ikke. Gråter i strie strømmer bare av introen:) Veldig lett på sippern av fødsler eller små barn det hender noe trist med/rundt etter at jeg fikk barn. Før gråt jeg aldri for noe! Litt deilig og, når ingen kan se og man kan gi seg hen til fjollet sitt:P Men tror jeg er ekstra ille i siste del av svangerskapet. Var sånn med de to andre og! Godt å høre at det ikke bare er meg! Gråter forresten av "unge mødre" også, selv om jeg skammer meg for det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå