Gå til innhold

uæææ.. hva hadde dere tenkt???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på date med en fyr jeg har møtt på internett, og etter å ha sjekket albumet hans på facebook, ser jeg en del bilder.. der han har.... stort buksestell for å si det sånnt.. Blir litt sjokkert, hadde dere tenkt æsj eller...??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enkelt !! Luguber fyr, hold deg laaaangt unna !!

Skrevet

For det første; link takk! ;-P

Neida, så lenge det ikke ser ut som om han "viser den frem" så regner jeg med det bare er til fordel til deg om det kommer så langt? :-)

Lykke til på date! (vær forsiktig, knis)

Skrevet

Hvordan bilder er det snakk om siden du helt klart og tydelig kan se at han har stort stell?

Velutstyrt er stort pluss i min bok, men bilder på facebook lagt ut av vedkommende selv så at alle kan se det er æsj. Hadde nok droppet han.

Skrevet

Nei.. Det er snakk om bilde der han står med noen kollegaer osv, helt vanlig bilde... merket det ikke før en venninne sa det.. og hjelpes.....Ser på andre bilder, virker som det bare er sånn at ... det kan synes :/ ikke noe prøv å framheve det selv eller noe... Veldig skjønn, snill fyr...

Skrevet

Hvorfor er det så ille da HI? Hvis han er en skjønn og snill fyr i tillegg.. Høres bare ut som Jackpot i mine ører.

Skrevet

Herregud, jeg hadde jubla! =D

Kjør på, og sjarmer fyren i senk, og sørg for at du fanger'n ;-)

Hilsen ei som er så heldig og ha en veldig godt utstyrt mann selv ;-)

Skrevet

Det kan jo hende at det er ballene som er store og det er jo ikke like tiltrekkende som når kølla er stor!

Skrevet

Haha jeg hadde blitt livredd. Jeg syns peniser er det skumleste på jord da!

Skrevet

huff, noen skremmer meg her, noen andre gleder meg her haha... Vil jo ikke ha mann med liten dings, men heller ikke monster kuk eller baller :/:/ Håper bare ikke de tsynes på daten da, da tror jeg at jeg kommer til å sitte rød og flau hele kvelden..!!! Men liker fyyren uuuuuuutrolig godt ...!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...