ida87_thea_andrine Skrevet 8. april 2010 #1 Skrevet 8. april 2010 Ja, igår var jeg hos jordmor..... Nå skal det sies at min termin er 27.april og sykehusets ul termin er 15.mai. Hun spurte om hvordan jeg hadde det, da forklarte jeg at jeg at jeg hadde det bra, men har kynnere hver dag og noen ganger mensen murringer som kommer mer og mer og nedpress, men jeg har det veldig bra og jobber fortsatt.... Hun sjekket sf mål og sa at magen hadde sunket og at jenta våres lå langt nede i bekkenet, da sjekket hun om hode var festet og det var det.... men hun syntes dette var veldig tidlig hvis jeg bare er 35 uker. Hun sjekket ikke nedentil.... Men jeg har kjent selv på tappen og den er veldig langt nede, ikke åpnet, men veldig myk og på en måte rund... altså den er buet... ja, litt vanskelig å forklare. Alle går ut i fra sykehusets termin, men alle tror jeg føder lenge før det... Lurer på hvordan denne tappen skal være når det ikke er lenge igjenn?? og hvor lenge er det vanlig å gå med hode festet??
mami:) Skrevet 8. april 2010 #2 Skrevet 8. april 2010 Vet ikke hvordan tappen skal være, men hos meg festet hodet seg i uke 32/33 en gang, så her har det vært festet lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå