Anonym bruker Skrevet 8. april 2010 #1 Skrevet 8. april 2010 Tror dere det vil gå langt over takst? (For dere som ikke er kjent: det ligger i Oslo, så sammenlikning med huser på bygda er ikke så relevant, prisene her er høye uansett.)
Anonym bruker Skrevet 8. april 2010 #2 Skrevet 8. april 2010 Lekkert hus. Enda finere hvis jeg kunne sett det.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2010 #3 Skrevet 8. april 2010 Og forresten, hvis jeg skulle se på det, hva bør jeg se etter, er det noe som ser "mistenkelig" ut? HI
Anonym bruker Skrevet 8. april 2010 #4 Skrevet 8. april 2010 http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=21603900 SORRY
Minimo <3 Skrevet 8. april 2010 #5 Skrevet 8. april 2010 hahahaha.. måtte le litt av deg der jeg syns det var utrolig fint ser jo ganske nytt ut og, og ser det er "pusset" opp du burde se på det Når vi er på visning på hus som er eldre enn 15 år, så spør vi ALLTID om når sikringsskapet bør byttes og ang vannrørene men vi har da elektiker og rørleggere i familien, så de er litt giret på å vite noe om det, for det er DYRT å bytte ut..
Anonym bruker Skrevet 8. april 2010 #6 Skrevet 8. april 2010 Viktige spørsmål, ja, noterer det. Ja, ser veldig lekkert ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå