Anonym bruker Skrevet 8. april 2010 #1 Skrevet 8. april 2010 Vil helst holde svangerskapet hemmelig en god stund til, men klarer jeg det da? Med andremann var magen helt umulig å skjule i uke 10.. Kommer magen med 3.mann enda tidligere da? Er 5.uker idag, og ganske oppblåst. Når fikk dere tydelig mage med nr.3, iforhold til tidligere svangerskap?
Anonym bruker Skrevet 8. april 2010 #3 Skrevet 8. april 2010 Ganske tidlig, og den er ennå ikke borte, enda ungen er fire måneder;) Er de tette? Det kan også har noe å si. Du klarer nok å holde på hemmeligheten en stund til, ingen er vel så frekke at de spør selv om de skulle mistenke noe!
Anonym bruker Skrevet 8. april 2010 #4 Skrevet 8. april 2010 Hi her. Det blir 23mnd mellom barna, så litt tett ja:) Min familie er ikke redd for å spørre om de mistenker noe, for å si det sånn!:/
alvefrøken Skrevet 8. april 2010 #6 Skrevet 8. april 2010 Den kom med en gang hos meg. Både jeg og legen trodde jeg enten hadde tvllinger eller var kommet lengre enn jeg var, men jeg var bare stor på magen tidlig. Det var bare et år siden nr to spratt ut, når jeg ble gravid med nr tre
brooklyn Skrevet 8. april 2010 #7 Skrevet 8. april 2010 Samme her, lillebror var 13 mnd da jeg var gravid igjen, etter uke 10 var det umulig å skjule det. Kjørte oppblåst/tunika-varianten en stund, men det gikk jo ikke i lengden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå