Alltid usikker+2 prinsesser Skrevet 8. april 2010 #1 Skrevet 8. april 2010 Er 27+0 idag, og plutselig igår kveld kjente jeg noe våt da jeg tok av meg BH. Så litt på brystvortene, og klemte litt og plutselig kom melk bare sprutende ut - masse! Nå idag virker det som det ikke har lyst til å gi seg. Er vel litt tidlig å begynne med amme innlegg? Er forresten andregangs og hadde egentlig ikke noe tanker om å amme, prøvde å amme mitt første, men fikk aldri melk.
Marcus2006+Jente2010 Skrevet 8. april 2010 #2 Skrevet 8. april 2010 Jeg er 26+4 uker, å merket det samme for 2 dager siden:) men er vist normalt =0) Fikk ikke melk med førstemann jeg heller, men håper det går bra denne gangen
Alltid usikker+2 prinsesser Skrevet 8. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. april 2010 ahh tusen takk for svar. Glad å høre at det ikke er så unormalt. Kanskje vi får dobbelt så mye melk for å kompensere for forrige gang. ..hmm kan forese problemer der... Mannen min syntes det hele var utrolig ekkelt. Kommer til å bli lite "foreplay" nå fremover ser det ut som
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå