Anonym bruker Skrevet 8. april 2010 #1 Skrevet 8. april 2010 Har hatt det i flere år. Kan av og til dra ut sånne tråder fra øynene som er gjennomsiktige, litt sånn slimaktige. Hva er det for noe?
Anonym bruker Skrevet 8. april 2010 #2 Skrevet 8. april 2010 Bruker du kontaktlinser? Det kan være du reagerer på linsevæsken. Jeg ble kvitt problemet da jeg byttet merke.
(Muskat) Skrevet 8. april 2010 #3 Skrevet 8. april 2010 Jeg har det også slik. Bruker daglinser, men byttet merke, da ble det bedre. Det er irritasjoner på øyet som gjør det, kommer gjerne av linsebruk. Kan også være lett allergi av noe slag...
Anonym bruker Skrevet 8. april 2010 #4 Skrevet 8. april 2010 HI her. Bruker ikke kontaktlinser eller noe. Fant ut for 10 år siden at jeg hadde litt dårlig syn, men trengte bare briller hvis jeg skulle lese mye. Kanskje på tide å sjekke synet igjen, da kan det vel kanskje være at jeg trenger briller nå?
(Muskat) Skrevet 8. april 2010 #5 Skrevet 8. april 2010 Tja. Mulig du anstrenger øynene for mye og at det er derfor, så det er jo verdt å ta en sjekk iallefall:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå