Gå til innhold

er jeg slem???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag tok jeg jenten min når vi skulle ut og tok hun i hånden og dro hun litt forsiktig, da skrek hun "du er slem, du slår meg" Jeg ble livredd. Gjorde jo ikke noe forå være slem men mer "kom igjen vi går nå"... Er livredd for hun skal gå rundt og si at mamma er slem med henne :o :O Skjer dette hos dere også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barn er ganske psykopatiske.

Ikke unormalt :-)

Skrevet

Nei barn er så utspekulerte!

Jeg gikk som barn å sa mye rart om min mor.

Skrevet

Hæ?? barn er da ikke psykopatiske*?*!

Skrevet

Kanskje hun får det ifra fordi hun er i trassalderen og slår mye osv, da sier jeg du må ikke slå, det er ikke fint osv.. Da sier hun det samme til meg uten at jeg slår henne.. Jeg kan være uheldig å dytte borti henne når jeg tar på henne klær så skriker hun - MAMMA DU E SLEM, DU SLO MEG... :/ Da sier jeg, jeg slo deg ikke, jeg var uheldig og dyttet borti deg... Huff..

Skrevet

Sønnen vår har også sagt det. IKke til oss, men til bestefaren fordi han ville være med ham hjem og overnatte. Helt normalt, vi har ikke vært i nærheten av å slå en gang, og har heller ikke kommet til å gjøre bevegelser som ser ut som det en gang.

Og å nappe litt i armen forsiktig for å gi tegn til at "nå må du komme" ser jeg ingenting galt i. Det er forskjell på å nappe litt og røske til :-)

Skrevet

Nesten alle med barn har nok opplevd dette:) Det er fælt å bli anklaget for det, og noen ganger vanskelig å vurdere om de sier det om andre, men veldig mange barn sier det uten at det har skjedd.

Har hørt ungene til venner si "ikke dyyytt meg da" Når foreldrene har sagt at de må slutte å somle feks og guttungen min har også sagt at jeg slo når jeg var litt streng og tok fram pekefingeren. Ei jeg vet som jobbet i butikk og ga en gang en gutt på 3-4 år beskjed om å slutte å spise av smågodtet, hvorpå han svarte: "Maaaaaamma hun slår meg" Og moren sukket og beklaget og hadde nok hørt det før.

Skrevet

hehe! helt normalt! mår mannen min leverte sønnen vår i barnehagen en gang, så skulle han gi han en hade kos, plutselig skrek han kjempe høyt "IKKE SLÅ MEG PAPPA!" Guri! han ble så flau stakkars! Min sønn sier hele tiden at jeg er slem og, fordi jeg skal holde hånden over veien og der det er masse folk! igår begynte han å hylgrine og skrike til meg fordi jeg stod på apoteket og han ville pille på ALLE hyllene! knep han litt hardt da jah! ble så stresset! jeez..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...