Hildemor fra vest Skrevet 8. april 2010 #1 Skrevet 8. april 2010 Har pusset opp stuen i påsken og er strålende fornøyd med lyse og fine vegger. Vi er jo velsignet med en nydelig utsikt og jeg trives egentlig uten gardiner slik vi har det nå etter oppussingen. Men jeg må vell ha gardiner? Men da er spørsmålet hvilken farge/type synes dere hadde passet fint hos oss. Jeg har selv vært inne på tanken om hvite. Blir det for mye hvitt? Persienner er jo og lekkert men er ikke det litt kostbart. Har konfirmasjon om en mnd tid og utlegg i den forbindelse og så hadde ikke tenkt å bruke allverdens med penger til dette. Noen flinke på interiørfronten? Bilder på profilen min;-)
svirrehodet Skrevet 8. april 2010 #2 Skrevet 8. april 2010 Nå skal jeg absolutt ikke skryte på meg at jeg er noe særlig på interiøsfronten, men hva med blondegardiner? eller liftgardiner= Veggene så jo ikke helt hvite ut, mer hvit/beige eller noe? Men himmel og hav for en utsikt!!! åh, den hadde jeg gitt mye for du
Gemini77 Skrevet 8. april 2010 #3 Skrevet 8. april 2010 Hvis du egentlig trives uten gardiner og liker det lyst så ville jeg valgt noen lyse i tynn lin for eks. Velger du helhvite gardiner som lyset ikke skinner igjennom så ville det blitt litt mye hvit da de går i ett med veggene. Men velger du er tynn lin gardin så vil lyset refektere igjennom de og de vil ikke gå så i ett med veggene. Altså at du får litt lunhetsfølese av gardinene, samtidig som utsiden og lyset kommer igjennom gardinene.
Hildemor fra vest Skrevet 8. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 8. april 2010 Takk for svar. Ja er strålende fornøyd med utsikten og ser nok nå at jeg bør velge noe transperant. Heklegardiner føler jeg meg temmelig ferdig med men det finnes jo mye annet pent. Får ta medg en tur på kid og myse litt ;-)
Mammaen til Isak Skrevet 8. april 2010 #5 Skrevet 8. april 2010 Jeg ville valgt hvite eller beige lin gardiner med maljer og noen fine gardinstenger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå