Gå til innhold

Shevrox VS gummistøvler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg oppdaga nettopp at de viking hermo støvlene vi kjøpte i fjor har store sprekker på siden.

Så da kommer spørsmålet; hva kjøper jeg nå?

Skal jeg gå for rimelige shervox + gummistøvler på økonomisko, eller skal jeg kjøpe kjempedyre viking thermo*?

Jeg tenker at det snart er slutt poå shevrox/thermostøvel-sesongen.... og at det er like greit med rimeligere varianter fra økonomisko......sånne til 199,-

I fjor var for øvrig første gangen jeg kjøpte viking thermo, og jammen så er det de eneste jeg har opplevet at har sprokket, som om gummen er morken......

Men hva gjør dere nå, er vel snart gummistøvel sesong og ikke shevrox sesong.....

Og hvordan skrives egentlig shevrox???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hvor du bor, men her rett utenfor oslo er det ikke gummistøvel-sesong ennå. For min del ville jeg kjøpt nye cherrox, enten den billige varianten eller litt for store thermostøvler slik at de kan passe til høsten :-)

Gjest 5 andre
Skrevet

Vi bruker viking thermo cherrox , men har aldri hatt problemer med dem. Når det er plussgrader ute som nå (østlandet), bruker de gummistøvler. For meg er passformen og sålen viktigst, og for oss har viking sine støvler også vært best,

Er ikke noe i veien for å prøve de billigere variantene. Det eneste er at med cherrox som ikke tåler minusgrader, kan man like gjerne bruke gummistøvel med ullsokker nedi. Hadde nok ikke kjøpt cherrox for sesongen nå og framover, men eventuelt kjøpt inn for høsten.

Skrevet

Vi bor i Nesset, i Møre og Romsdal.

Vel, det eneste skotøyet hun har nå er jo vinterskoene og se viking thermo støvlene, og nå da det er hull i dem, har hun egentlig bare vinterskoene.

Tenker på bhg spesielt, selv om det kan være tørt og fint langs veiene så er det jo mye snø, og mye våt snø fremmover i bhg.

Så da er kanskje det like greit med en billig variant nå, og så skikkelige thermo til vinteren.....

Skal dra på økonomisko inni Molde i dag å se hva de har, de har ofte til 199,-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...