Snilla med 3 skatter :-) Skrevet 8. april 2010 #1 Skrevet 8. april 2010 Jeg la tvillingene i vogna, og gikk ned til postkassen, gikk sakte opp igjen og leste litt i avisen samtidig, Når jeg da kom opp til gårsdplassen sto det en bil med skiboks på taket der, Jøss tenkte jeg, så koslig jeg har fått besøk!!! Men rart at jeg ikke har merket at det har kjørt bil forbi meg da. Når jeg da kom helt inn til bilen, så jeg at det var min egen bil, Hadde glemt at vi hadde skiboksen på taket, og at bilen var nyvasket!! SURREHUE!! Det er meg i dag det! Ha en strålende fin dag alle dere fantastiske mammar dere er :-)
Mammaen til Isak Skrevet 8. april 2010 #2 Skrevet 8. april 2010 *Ler høyt* du altså snuppa, du lever i din egen verden du *flirer*
brooklyn Skrevet 8. april 2010 #4 Skrevet 8. april 2010 Hadde dødd av glede om bilen min plutselig var nyvasket!!! og av sjokk.... Ha en strålende dag!
Snilla med 3 skatter :-) Skrevet 8. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 8. april 2010 Jupp, *rødme* Gjør det :-) Men hvis andre kan få en god latter på min bekostning, så er jo dagen perfekt :-)))))) PS. Nå har jeg funnet igjen GPS, så da skal du ikke føle deg for trygg :-)))
Mammaen til Isak Skrevet 8. april 2010 #6 Skrevet 8. april 2010 Ohhh GPS..bare å komme det Så sant så sant, og du er lissom unnskyldt også du da som har to veldig små.. Verre med meg som puttet varer i feil handlevogn og la i vei innover i butikken på lørdag mens H stod å ropte etter meg..Øy, det der er ikke vår vogn altså!!!! ) *fnis* mannen som tilhørte vogna jeg stakk av med så bare forvirra ut........
Snilla med 3 skatter :-) Skrevet 8. april 2010 Forfatter #7 Skrevet 8. april 2010 Hehe, synes jeg ser deg mamman til Isak :-) Da er det egentlig litt greit å prøve å feide sakte men sikkert bort fra handlevogna :-)
Mammaen til Isak Skrevet 8. april 2010 #8 Skrevet 8. april 2010 Haha, jeg måtte jo gå tilbake til mannen med den *flaut* ) Kom til å tenke på ei venninne, ho skulle passe Isak da han var liten å hadde lånt min bil. De var på kjøpesenteret og da de skulle dra hjem gikk ho til den bilen som hun trudde var min. Og ringte meg lettere hysterisk fordi hun ikke fikk låst opp. Da jeg pratet med henne kom det en mann bort, og jeg hørte han si: Unnskyld , men dette er min bil *flire*
Snilla med 3 skatter :-) Skrevet 8. april 2010 Forfatter #10 Skrevet 8. april 2010 Det er bare så glimrende, men ennå bra at hun ikke glemte Isak i butikken :-) Tror jeg foresten tar en tur på butikken nå jeg, Og nei jeg skal ikke glemme knoll og tott :-)
Mammaen til Isak Skrevet 8. april 2010 #11 Skrevet 8. april 2010 Hehe, best ha de med ja! God tur:) vi snakkes, sender en mail før helga jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå