Meg og bøllegutta!! Skrevet 8. april 2010 #1 Skrevet 8. april 2010 Etter et år med mye rot, tull og vanskelig ting er jeg nå alene med to gutter på 3 og 5 år. jeg skal bli boende i huset til jeg finner noe nytt. Så selger vi det. Jeg skal ha ungene hovedsaklig. Han annenhver helg sånn ca. Jeg vil gjerne ha tips iforhold til litt sånn praktiske ting. Jeg vil ha en inntekt på ca 300 000. hvor mye vil jeg få i støtte da? Noe spes jeg burde gjøre, ikke gjøre???
Sjaman Skrevet 8. april 2010 #2 Skrevet 8. april 2010 Hei du:) Det er utrolig mange ting du skal gjennom fremover og du er der jeg var for et år siden. Jeg vet jo ikke hvor mye du får i støtte men du kan jo søke på OS, ekstra barnetrygd, stønad til barn er det vel noe som heter.... Jeg dro på NAV og fortalte om situasjonen vår og fikk hjelp da til alle papirer og slikt. Du vil nok også etterhvert føle deg alene... og håper du da har en familie og venner rundt deg. Klem til deg og lykke til med de søte små! <3
Meg og bøllegutta!! Skrevet 8. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. april 2010 Takk : ) Jeg har verdens beste familie og venner. Spesielt en venninne som jeg anser som familie og stoler 110 prosent på. Så sånn sett er jeg heldig. Jeg har vært forbredt på bruddet en stund, men tris er det jo. Og ja.......... jeg vil nok føle meg litt ensom til tider. men jeg tror dette kommer til å bli bra og jeg ser også mange muligheter og mye positivt fremfor meg: ) Har avtalt møte med baken imorgen og prøver å ringe familievern kontoret nå, men de tror jeg har lunch : ) Det har vært et år hvor han har vært frem og tilbake med hva han vil og ikke vil Han har vært mye deppa og tiltaksløs så det har vært en belastning å være sammen med han.Han har 3 barn fra tidligere også så det er på en måte andre gang han ikke mestrer familielivet og alt med det........... han finner ikke nok glede i det sier han og han tror ikke selv han er i stand til å være i et forhold over lengre tid og være fornøyd med det ( vi har vært sammen i 7 år)Han sier selv at han ikke klarer å finne roen. Han er 15 år eldre enn meg så han burde jo være voksen nok til å stå i hverdagen og problemer, men han vil tydligvis noe annet. Selv syns jeg det høres ut som om han sliter med noe psykisk og jeg tenker jo også at det er bedre for meg å gå videre enn å satse videre på en godt voksen mann som kanskje aldri blir fornøyd med livet med mindre det er noe nytt og spennende som skjer. Det var mye tanker og mye prat : ) Sorry må bare få det ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå