Anonym bruker Skrevet 8. april 2010 #1 Skrevet 8. april 2010 Hvis hun drar til jordmora, så kan vel ikke hun gjøre noe, om det skulle være noe galt med barnet? bortsett fra å ha en samtale? Håper ikke hun blir sur for at jeg nevner henne nå. Jeg syntes bare alt virket så rart..
Anonym bruker Skrevet 8. april 2010 #3 Skrevet 8. april 2010 å hallo da!! det er jeg som er redd for barnet mitt! har ikke du noen ting å gjøre??? dette var virkelig det dummeste jeg har sett.. skaff deg et liv da!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 8. april 2010 #4 Skrevet 8. april 2010 Nei, man kan ikke gjøre noe fra eller til ift babyen, men man kan sjekke seg og slippe og gå rundt og være redd hele tiden. Grunnen til at man sjekker er jo for at man selv skal kunne slappe av eller vite hva som foregår. Finner man ut av at alt er bra med barnet kan man sove bedre om nettene og slippe å bekymre seg dagen lang- og skulle noe være galt, så kan man gå igang med de tiltak som evt er nødvendige, og få hjelp til å takle det. Hva er galt med å ønske det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå