Gå til innhold

Ang selvangivelsen på nett og i posten.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det sånn at man ikke får den i posten hvis man har vært på skatteetaten og sjekket den der?At det blir automatisk sånn at vedkommende ikke får den i papirutgaven? Og kan man evt få den i papir selvom man har sjekket den på nett?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ble sagt her i går at man ikke får den i posten om man har sjekket den på nett.

Jeg har sjekket min på nett, men har også fått den i posten, så det forekommer tydeligvis unntak også.

Skrevet

hmm,skulle så gjerne hatt den i posten også... Liker å sitte med papir når det er slike ting,jaja,får printe den ut da,og ta det der i fra:)Burde jo ha sendt ut de fleste i posten nå vil jeg tro...

Skrevet

Om man får den i posten eller ikke, avhenger visst av hva man krysset av for i fjor, da man kunne velge å kun få den elektronisk i framtida. Uansett vil ikke alle ha fått papirversjonen i posten før i midten av april.

Skrevet

Da jeg sjekket min på nett så kom det opp en melding om at når jeg sjekket selvangivelsen på nett innen 7 dager etter klargjøring så ville den ikke komme i papirformat i tillegg.

Så jeg har ikke fått noen i posten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...