Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er kanskje jeg som ikke følger helt med i tiden,men er ikke det å kjøpe DS og spill til en 3-4 åring litt tidlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo, det er nok kanskje litt i tidligste laget. Vår sønn fikk DS Lite da han var 4 1/2, men den var i utgangspunktet min, ellers hadde vi nok ventet en stund. Han viste interesse for den fra første stund og ble raskt en racer. Nå er han snart 7, har avansert til DSi og spiller fletta av selv eldre barn.

Skrevet

Det kommer jo litt an på. Vår eldste fikk ikke DS før han var 6 år men da vaar minste 3 år og han fikk rett etterpå :)

OG så finnes det mange spill hvor barna lærer mye så jeg ser på det som bare positivt jeg.

Og herlig for foreldrene at barna ligger og spiller litt på morgenen.

HALLELUJA hihi

Skrevet

Vi kjøpte DS når jenta vår fylt 4 år og syns ikek det var noe problem at hun fikk det. Nå brukte hun den veldig lite for hun syns ikke den var så stats. Men var veldig kjekt når vi var på bilturer eller ute å flydde.

Men merker at nå ( hun har blitt 5 år) syns hun det er mye mere stas og behersker spillene mye bedre, men ser heller ikke nå noe problem med at hun har den. Tror dette er veldig forskjell fra barn til barn. Så en på gardemoen på mandag som gikk å spilt mens moren dro han etter seg, tenkte at han kanksje burde hatt noen regler om bruk av den hehe:)

Ser også at lillebror har begynt å vise int. for DS til storesøster og han er bare 2,5 år. Så ser nok heller ut til at vi må passe litt på han. Han skal gjerne få en DS når han blir tre, men må jo helt se ann spillebruke.

Skrevet

heia

ok hehe har 10 års forskjell jeg på barna mine og Ds kom vel på markedet når sønnen min var sånn 9-10 år hehe,

ikke det at jeg har noe i mot at han får en ds lurte vel bare på om di forstod noe ut av det og fikk til å spille på det å sånn.

hvilke spill er å anbefale da til en på snart 4?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...