Anonym bruker Skrevet 8. april 2010 #1 Skrevet 8. april 2010 Hvordan gjør dere med lesingen, er dere ofte på skolen og leser, eller er dere mye hjemme osv? Når leverer dere barna og henter i bhg?
svirrehodet Skrevet 8. april 2010 #2 Skrevet 8. april 2010 Leverer minsten i bhg kl 8, leser fra 8:30-14:30, da henter jeg poden igjen. Er det mye som skal leses, hiver jeg meg på biblioteket. Går bedre enn jeg hadde forventet igrunn
Anonym bruker Skrevet 8. april 2010 #3 Skrevet 8. april 2010 Jeg skriver masteroppgave, og sitter hjemme og skriver stort sett. Pappan leverer i barnehagen i halv ni tiden og jeg henter mellom tre og halv fire. Nå i innspurten blir det ofte kveldsjobbing etter at frøkna er i seng også...
Anonym bruker Skrevet 8. april 2010 #4 Skrevet 8. april 2010 Jeg må lese hjemme,har ikke fått barnehageplass til mini. Nå sitter jeg å skriver bacheloroppgave. Utrolig hva man får til om man bare må
Anonym bruker Skrevet 8. april 2010 #5 Skrevet 8. april 2010 Hjemme. Klarer ikke lese på skolen. For mye folk, så mye som skjer og nysjgerrige meg Nå skriver jeg bacheloroppgave også og leverer siste barnet kl. 0830. Henter rundt 1500. Når vi har teori på skolen og slutter rundt 13-14, kan jeg sitte på lesesalen å gjøre oppgaver etc i noen timer før jeg henter barna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå