Anonym bruker Skrevet 8. april 2010 #1 Skrevet 8. april 2010 Vi har et barn som er litt under ett år. Jeg har lyst på ett til om ikke så mange år, men han har ikke vært så interessert i det. I dag begynte jeg plutselig å tenke på at det er over to uker siden jeg skulle hatt mensen!! Da jeg sa det til ham så sa han bare: "Javel, det er vel ikke noe å gjøre med det. Hvis det er noe så får vi bare ta det som det kommer da. Hvis jeg er gravid så blir det ca 1,5 år mellom barna.... (Hjelp!)
2 små og en undulat Skrevet 8. april 2010 #2 Skrevet 8. april 2010 Ta en test og oppdater oss:) Har selv to tette, kun 16 måneder mellom dem.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2010 #3 Skrevet 8. april 2010 Tiss på pinne ;-) Skal nok gå bra å ha to tette vet du, fødet selv to tette (13 månder mellom)..
Anonym bruker Skrevet 8. april 2010 #4 Skrevet 8. april 2010 Men jeg lurer på en ting. Når det er to uker siden jeg ventet mensen, må jeg bruke morgentisset i morgen da, eller kan jeg gjøre det i dag?
lucky.nr.4 Skrevet 8. april 2010 #5 Skrevet 8. april 2010 clear blue testene er veldig sikre og krever ikke at man bruker morgen urin så her er det bare å løpe og kljøpe for så å tisse på pinnen lykke til =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå