bullebull&gullegull Skrevet 8. april 2010 #1 Skrevet 8. april 2010 har fått tilbud om å kjøpe leander vuggen med stativ og himmel for 1500. Syns prisen var grei siden den ikke har vært brukt mer enn et par ganger fordi barna ikke har villet ligge i den. Syns den er utrolig fin men så begynner jeg å tenke da. Hvis hennes 2 barn ikke har hatt lyst å bruke den, hva er da oddsen for at min liker den? Dere som har hatt den, har dere vært fornøyd? Hvor lenge har barna brukt den? Er det waste of money? Har barna villet ligge der?
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 8. april 2010 #2 Skrevet 8. april 2010 Jeg har ikke Leandervogga, men en sånn hengevogge som jeg har sydd selv. Å den skal brukes igjen denne gangen for å si det sånn;-) Genial å ha ved sengen for å gynge i søvn;-) Vi brukte ikke vår så lenge, siden vi flyttet til et sted vi ikke kunne henge den i taket. Men 3 mnd brukte vi den iallefall:-)
Bea80 & Gullgutten Skrevet 8. april 2010 #3 Skrevet 8. april 2010 Alle jeg kjenner som har brukt den skrøyter den opp i skyene, jeg har også kjøpt meg og gleder meg til å bruke den (skal ha den i stua) Jeg betalte 1700 brukt for den.......(da er den faktisk brukt til to barn, kun på dagtid da) Tror de kan ligge i den ganske lenge, iallefall 6 mnd tid.....kommer vel litt an på hvor stor babyen er Jeg ville kjøpt den hadde jeg vert deg, den er lett å selge igjen om du skulle ombestemme deg 1500 er billig
SpongeBob Skrevet 8. april 2010 #4 Skrevet 8. april 2010 Jeg kjøpte den til andremann og han sov i den på dagtid, veldig praktisk med hengevariant siden han hadde storebror, vi har hund osv. Fikk masse skryt av besøk osv for at den var så vakker, flere som kjøpte selv etterpå. Likte både design og at den var såpass økologisk "korrekt", og mini sov nå som en stein i den... Til den prisen ville jeg uansett kjøpt, bare stativet og himmelen koster jo 1600 nytt!
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 8. april 2010 #5 Skrevet 8. april 2010 Jeg synes den er kjempefin og praktisk. Men ble bare brukt i ca 4 mnd. Gleder meg til å ta den frem igjen!
lille er født:) Skrevet 8. april 2010 #6 Skrevet 8. april 2010 Veldig fornøyd med den, lillegutt sov godt der. Lunere en sprinkelseng og tar mindre plass. Veldig fin og se på også akkurat hengt den opp igjen til andremann:) synd at den bare kan brukes 3-4 mnd, men absolutt verdt pengene likevel.
Gullblomst Skrevet 9. april 2010 #7 Skrevet 9. april 2010 Vi brukte vuggen til lillegutt var 7,5 mnd. Du kan bruke vuggen helt til babyen kan sette seg opp selv og det da blir fare for at babyen faller ut av vuggen i et uoppmerksomt øyeblikk. Lillegutt er helt på gjennomsnitte størrelsesmessig, så det er ikke plassen som setter begrensninger på hvor lenge den kan være i bruk for de fleste. Vi hadde en krok i taket på soverommet og en på stua. Lillegutt sov bare i vugga (og vogna såklart) fram til han byttet til sprinkelseng 7,5 mnd gammel. Vi roser vuggen opp i skyene. Lillegutt elsket den!
sprellemor Skrevet 10. april 2010 #8 Skrevet 10. april 2010 Det jeg har tenkt på er hvordan de sover når de skal sove i seng etter man er "ferdig" med den vuggen? Da får de jo ikke den gyngingen som de er vant til? Har dette gått smertefritt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå