Gå til innhold

Hvar du mer hysterisk med barn nr1, enn med nr2?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå 3 barnsmamma.

En på 2,5 og tvillinger på 6 mnd.

Jeg blir litt matt, og får en smule dårligsamvittighet når jeg ser hvilke krav dere setter til dere selv og andre mødere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er generelt svært lite hysterisk.

Skrevet

Ja, absolutt. Av og til skulle jeg nok tenkt meg å være mer hysterisk denne gang også,men føle ikke overskuddet og energien er der til det. Å vet jo at det går bra med ungen selv om jeg bruker våtservietter og ferdig middagsglass f.eks.

Skrevet

ja absolutt mere hysterisk med nr 1.

Skrevet

Jeg har bare ett barn, finnes ikke hysterisk. Jeg vokste selv opp med natusan, nestle barnegrøt og barneglass. Vi hadde støv i huset også.

Jeg er sterk, sunn og frisk. Kan ikke huske sist jeg hadde influensa.

Det er deilig å være avslappet. Ser ikke ut til at ungen lider noen nød heller.

Skrevet

Og det at barn aldri må ligge å gråte...

Åssen i alle dager skal jeg kunne praktisere det. Når barna mine setter i samtidig må jeg prioritere hvor det er mest behov for meg, også må jeg være veldig effektiv for å kunne komme videre til neste barn.

HI

Skrevet

Nei, vil vel ikke si at jeg generellt var mer hysterisk, kanskje på noen områder, men jeg gjør ting veldig annerledes med barn nr 2 fordi jeg er mer voksen og tilpasningsdyktig føler jeg.

Skrevet

Jeg var mye mer hysterisk med førstemann. Jeg var så opptatt av å gjøre alt riktig, og dermed gikk jeg nok glipp av mye kos. Med andremann har jeg samsovet, ammet i senga med han og latt han ligge på gulvet å leke uten meg hengende over som hele tiden skulle stimulere til ditten og datten;) Og når det kommer til skriking, vet jeg også hva du snakker om. Med to tette barn må av og til primærbehovene komme først. Når jeg står opp med minstemann om morgenen hender det eldstemann våkner når jeg står midt i DEN bæsjebleia. Da må jeg selvsagt få minstemann rein selv om jeg hører aldri så mye skrik fra eldste..

Skrevet

Tenk før i tiden når folk hadde 10-15 barn. Da var barna heldig om de fikk spise seg mette.

Vi er jo veldig opptatt av at barna våre skal ha det bra (og godt er det). Men Norske barn har det stortsett veldig godt, det må vi ikke glemme.

Barna dine har det sikkert kjempe flott HI.

Skrevet

Gjør ditt beste, mere kan ingen forvente...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...