Gå til innhold

Skulle bare mangle!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stygg, stygg sak. Grov omsorgssvikt fra alle offentlige instanser, og alle involverte parter. Alt fra skole til andre som kjente gutten.

Skrevet

For meg er det helt utrolig at ingen har tatt ordentlig affære og det får meg også til å tenke at kanskje alle er i den kategorien, at man ser tydelig at et barn har problemer og så gjør man ingenting. Det må jo være veldig mange som har sett at noe var galt i den familien. Hadde han ikke en far, besteforeldre, lærere, foreldrene til venner, nabokjerringa, "mannen i gata"??? Jeg fatter det ikke. Det samme om den saken i Vestfold om de to brødrene.

Skrevet

Ja redselen for å ta feil er stor, samtidig som det er vanskelig å ta inn over seg tanken om at noen mishandler et lite barn. Som barnevernpedagog er jeg flau over min egen profesjon når jeg hører om slike grusomme historier.

Skrevet

Etter min mening er det ikke kun mora som har sviktet her, men alle rundt Christoffer. Skole, helsesøster, lege, besteforeldre og biologiske far.

De burde virkelig alle slite veldig med å finne en god grunn til å stå opp om morgenen, og fortsette livet som før med tanke på den faenskapen denne lille gutten ble utsatt for.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...