Gå til innhold

Æsj for en ekkel lege=/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våkna i dag med kjempe kramper i magen. Hadde kjempe vondt, det kom takvis og jeg merka jeg ble litt smånervøs, så vi stakk en kjapp tur oppom sykehuset. Selvfølgelig gav deg seg med registreringa, så no baby for me today, men det er helt greit, nå kan jeg godt gå frem til 5 mai. Liksom blitt fortrolig med den datoen nå. ( Eller i dag, for det er opp og ned på dagene hvor dritt lei jeg er...hehe). Uansett....legen som kom inn var ung, førsten av 30 åra aktig med sånn ekkelt blikk. Spurte og gravde joda helt fint det, men SE PÅ MEG IKKE PÅ PUPPENE MINE!!! Så spurte han om jeg ville sjekke om jeg hadde fått noen åpning eller blitt moden eller noe sånt, merka jeg bare ble kvalm av spørsmålet, men måten han spurte på! OÆÆÆÆ!

Sorry måtte bare få det ut....

Ellers æ jenter?? Noe nytt på gang? Kjeder meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe..skjønner den!

Han skulle bare gått inn i rommet, sagt at han skulle sjekket åpning/modning, og så spurt litt. Da blir det mindre "intimt" føler nå jeg...og bedre med en lege som sier hva som skal skje og som ikke spør. Nej, får få jordmor til å gjøre slikt!

Skrevet

HAHAHA æsj,jeg hadde fått mark!!!:P

Skrevet

Off og off... Her ville barnefar ha klikket i vinkel, han takler ikke at mannlige leger tar GU på meg, men har klart å venne seg til at jeg har en fast mannlig gynokolog i 50åra, andre menn får ikke titte her i gården!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...