Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått sånn ubehagelig utslett på brystene som klør noe helt forferdelig. Noen som har gode råd om vidundersalve?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvitvask fra apoteket? Men er noe skikkelig griseri så kanskje ikke det beste å bruke på overkroppen.

Skrevet

Hei:) Jeg er også i samme båt!! Har fått kløe og utslett på brystene. Det er så ille innimellom at jeg tror jeg skal klø meg til blods:( Våkner av og til på natten og får ikke sove..huff. Var hos legen i dag som sa at det muligens kunne være elveblest. Jeg har vel byttet skyllemiddel i det siste så kan være det også.. Fikk ihvertfall resept på Polaramin som jeg kan ta morgen og kveld.. Dette skal være trygt for fosteret. Har smurt meg med Aderma krem fra apoteket og det lindrer faktisk litt. Den er parfyme -og parabenfri:)

Lykke til!! Det er helt j***** når det kløøøøør

Skrevet

Jeg og fikk sånt,d spredte seg over hele kroppen, da gikk jeg til legen og fikk beskjed om at det var PUPPP(forkortelsen) og fikk medisiner med antihistaminer i, da forsvant det etter 1,5-2 uker..

Skrevet

Er kanskje noe sånt vi har da... Rart legen ikke sa noe om det til meg i dag.. hmm. Håper virkelig ikke at det sprer seg til resten av kroppen:/

Skrevet

Det er ikke begynnelsen på strekkmerker da? Det klødde noe sinnsykt på meg, og til å begynne med er det ganske hissig og rødt, særlig hvis man gir etter og klør.....

Skrevet

Nei, ikke strekkmerker. De har jeg fra før og vet hvordan er :-) mer eksemlignende, røde prikker som klør. Får ta en sjekk hos legen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...