FruSkurk&BandittBarna Skrevet 8. april 2010 #2 Skrevet 8. april 2010 0 - null Termin i dag. Men overbevist om at det enda er noen dager igjen.
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 8. april 2010 #3 Skrevet 8. april 2010 5... Har sovet forbasket godt i natt.. Trodde det skulle ta seg opp med sterke murrringer i hele går jeg! Skal til jordmor kl 10 da, så får se hva hun sier Kanksje de ter håp for baby inne helgen er over???
Timothy`s moster med 2 prinser Skrevet 8. april 2010 #5 Skrevet 8. april 2010 11 og "snart" ensifret her óg! ;D
Pingvinen med 2 gutter:))) Skrevet 8. april 2010 #6 Skrevet 8. april 2010 35 dager igjen her Men mer sannsynlig 19 dager igjen til igangsetting..
4 ♥ Skrevet 8. april 2010 #8 Skrevet 8. april 2010 TERMIN I DAG!!! Men det drøyer nok til over helga....
Bibbi - 82 Skrevet 8. april 2010 #12 Skrevet 8. april 2010 3 dager igjen. Falske rier i hele går kveld og natt. Og når jeg begynte og håpe att det var noe på gang så stoppet det. Morro:( Håper det snart skjer noe. Kjedeligt og gå sånn.
Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 8. april 2010 #13 Skrevet 8. april 2010 36 dager, men venter at ting kan skje når som helst egentlig:)
C&B♥♀07+♂10♥ Lykkelig :) Skrevet 8. april 2010 #22 Skrevet 8. april 2010 Miunnelig på dere som har fødselene like rundt hjørnet... 47 dager jeg da, så om en uke er jeg høygravid, det er foreløpig neste delmål... =P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå