Anonym bruker Skrevet 7. april 2010 #1 Skrevet 7. april 2010 Er Suksessterte (frossen fra butikken) skikkelig skikkelig god? Hvilken farge har DU på duken på kjøkkenbordet? Noen som har et ben som er lengre enn det andre (som meg)?
Gjest sug lut Skrevet 7. april 2010 #2 Skrevet 7. april 2010 Det finnes ikke vond kake. Jeg bruker ikke duk. Ja.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2010 #3 Skrevet 7. april 2010 Suksessterte er aldri godt, og reklamen for den fra Lierne har gått en gang for mye på tv, så den kaka kommer jeg aldri til å smake. Akkurat nå er den gul, har ikke kasta ut påska enda. Mine ben er såvidt jeg vet like lange.
sjøsamen Skrevet 7. april 2010 #4 Skrevet 7. april 2010 er allergisk så vet ikke... Har ikke duk på bordet akkurat nå, men skal legge på en blå og hvit i morgen Tror kanskje det ene benet er lengere enn det andre.
Lemonia Skrevet 7. april 2010 #5 Skrevet 7. april 2010 Kan ikke tenke meg at ferdiglaget frossen kake fra butikken er noe annet enn middelmådig. Har ikke duk på kjøkkenbordet. Kan ikke fordra duk. Ja, det ene beinet er vel noen mm mm lengre enn det andre. Såpass at jeg ser det på buksebeinet, men ikke så mye at jeg merker det fysisk.
moota m storebror&lillebror Skrevet 7. april 2010 #6 Skrevet 7. april 2010 Har ikke prøvd den kaken, men det er jo en frossen kake og er sikkert ikke god. Og når den er tom, irriterer jeg meg over at den ikke var større tenker jeg =/ Jeg har ikke duk på bordet, men mer en slags flekkete film. Vet ikke hvor den kommer fra da bordet er lånt fra en i familien. Jeg har like lange ben, men den ene foten er litt større enn den andre og skev så passer ikke støvletter så godt =(
Mortilbarn Skrevet 7. april 2010 #7 Skrevet 7. april 2010 Elsker den kaka! Har ikke duk på kjøkkenbordet (vitsen med det da..?) Ja, samboeren min har
Monajenten Skrevet 7. april 2010 #8 Skrevet 7. april 2010 Har ikke smakt. Har en gul løper fra påsken, men vanligvis er det en lilla der. Tror de er like lange:-O
Ranveig R Skrevet 7. april 2010 #10 Skrevet 7. april 2010 1: Det kan eg aldri forestille meg. Likar generelt sett veldig få kaker. 2: Har ikkje duk på bordet. 3: Nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå