Gå til innhold

Et spm til dere med partnere som "hopper av i svingen"..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke det litt "turn off"? Dessuten mer søl enn å gå på do etterpå. Eller synes dere ikke det? Spør bare fordi jeg er nysgjerrig altså. :-)

Syns dessuten det er best å fullføre akten sammen( altså komme samtidig), men det er meg da. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For oss som hopper av i svingen, så er det vel fordi kondom er alternativet av ulike grunner. Ellers er det jo bare fantasien som setter grenser....

Skrevet

Han er i rumpa når han kommer som regel.

Skrevet

Vi gjør ikke dette altså... Men i en kort periode gjorde vi det. Det var da ingen krise om vi skulle bli gravide. Men da brukte vi jo kondom under siste del av samleiet da...

Skrevet

nei synes det er helt greit jeg :)

Skrevet

Vi "hopper av i svingen" selv om jeg har spiral. Jeg vil mye heller ha sæd på meg enn i meg. Synes det er så ekkelt st det renner nedover og lukta er helt utrolig udelikat.

Skrevet

Han "hoppet av i svingen" ei stund etter jeg slutta på p-piller og jeg synes det var skikkelig kjipt faktisk. Så jeg er helt enig med deg! Syntes det var litt ufølsomt på ett vis...

Skrevet

Syns det er helt greit å hoppe av i svingen. Er mye lettere å tørke opp og det slipper og renne ut. Hos meg kommer ikke alt med en gang.

Nå trenger vi forøvrig ikke å hoppe av i svingen mer siden det var en luring som nektet å bli med på hoppet så nå er livmoren leid ut.

Skrevet

SKulle avotil ønske at han ville komme i meg,men han er livredd for å lage baby,så her hopper han av med kondomen på..:-)

Syns det er litt turn off ja!Ikke på grunn av sølet,men føler at jeg/vi går glipp at en viktig del..

Skrevet

Kjæresten min synes det er sexy å sprute på meg, så det gjør han innimellom. Jeg synes ikke det er like opphissende som han, men ikke direkte turn-off. Han er forresten den eneste jeg har vært sammen med som har sagt at han synes det....

Skrevet

Det er en vane sak :) Tenker ikke på det lenger...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...