Gå til innhold

Badebleietruser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt badebukse med "plast" inni og bruker den på babysvømminga for syns det er mye mer miljøvennlig enn slike engangsbadebleier, men nå sitter jeg å kikker i en sparkjøp-katalog som kom i posten i dag. Der er det badebukse og på beskrivelsen står det: "Innvendig plastfôr, praktisk for bleien." Skal jeg egentlig ha bleie på innsida den jeg har også? Eller hæ? Blir jo bare forvirra av detta joo...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, er ikke vanlig å ha bleier inni badebleietruser. Men er enig i at teksten i annonsen er litt merkelig på dette punktet

Skrevet

æsj.. bare jeg som blir usikker på noe jeg i utgangspunktet er så sikker på når jeg leser motsatte ting... :P Er så kjipt når det skjer. Man føler seg så ovenpå og full av kunnskap om ting (ikke nødvendigvis badebleier) og når noen sier det motsatte begynner man plutselig å tvile på seg selv... Janteloven lenge leve! Hvorfor kan man ikke bare ha litt tro på at man selv vet svaret? :P

Skrevet

nei - du skal ikke det - var i stuss i starten jeg også. Badebleier skal holde avføringen på plass i bleia om det skulle skje et uhell. Det gjør også disse badetrusene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...