Gå til innhold

zassy? jeg kan se igjen :)


Mamma til en<3

Anbefalte innlegg

Hei..

 

Lurte egentlig bare på om du kan "se"/føle om meg og han jeg er litt intresert i nå om det kan/blir noe mellom oss..? isåfall når?

Lurer virkelig, pga jeg har hatt utrolig uflaks i det siste med sånt..

 

Tusen takk vis du gidder, jeg kan godt se igjen .. :)

 

Jeg : 05.09.92

han : 01.12.88

 

Kristina - Martin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg, skal vi se... jeg får først og fremst opp en gutt som er fra "fortiden", en du har kjent en stund eller som har kommet tilbake i livet ditt, kan dette være ham? Og så får jeg på en måte opp en pause først, men så blir det gode tider på kjærlighetsfronten, så altså ikke med en gang her..Men må si at det dukker opp en person til her..Så jeg er egentlig litt usikker på hvem av dem dette gjelder.. flere gutter her nemlig ;) Der den ene på en måte "stikker av" eller kanskje kan det være han som kom fra fortiden som reiser igjen? Hmm..Håper du kan lese litt av det jeg har skrevet og kanskje skjønne det ut fra din situasjon? Kjærlighet i luften iallefall, men ikke helt enda, mer mot sommeren tror jeg. Ble kanskje ikke det svaret du ønsket deg? Litt rotete, men må bare skrive ned alt som kommer.

 

Hvis du vil se tilbake lurer jeg på jobb, hva blir å skje her, ser du noe spesielt? Og så skal vi begynne å prøve å bli gravide i juli, ser du om vi lykkes fort og evt kjønn? Bare ta det du orker du! Trenger ikke se på alt om det ble mye.

 

:)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og tusen takk for svar..

 

Hm.. Jeg likte en fyr veldig lenge og prøvde alt for og få han men gikk ikke, så innså jeg at jeg ikke likte han lenger pga oppførslen hans, han har ikke så veldig fin personlighet på mange områder og bruker for det meste jenter osv. Såe endelig når jeg kom over han så traff jeg en fyr her for ikke så lenge siden som jeg drev litt med her om dagen men som da seff var i fylla og jeg ikke husker noe av men blitt fortalt. Og han er en utrolig bra fyr iallefall det jeg har fått inntrykk av og kunne gjerne tenke meg og blitt bedre kjent med han og sett om det kunne blitt no, men litt usikker på hvordan, for jeg kan jo ikke bare sende meld og skrive om han vil finne på no liksom når jeg ikke kjenner han så utrolig godt.

Får du no mer konkret da? :)

Så syns det du skrev passa veldig bra...

Klarer du og se nå om det kan bli no mellom oss og isåfall når?

 

Jeg får opp at dere vil klare det ganske fort, en av de 3 første mnd, mulig dere får det til i August. :)

Ser en gutt jeg.

Ang jobb får jeg opp frustret,stress og at du kanskje er litt lei av noe ang det??

Får opp barnehage men også sykehus, jobber, har du jobba eller lurer du på og jobbe med noe innen noe av det?

 

Jeg får dessverre ikke opp så mye i kveld, men jeg kan gjerne se på deg igjen i morgen:) mulig jeg får mer opp da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, jeg ser ikke så mye mer konkret om tidspunkt annet enn det jeg skrev i sted. Kan du kontakte han skriftlig på noen måte? Kanskje du rett og slett skal sende en melding selv om du synes det virker dumt? ;) Får iallefall opp glede angående skriftlige ord på en eller annen måte i forhold til dette. Ble litt sliten i kveld kjenner jeg, så jeg får ikke opp så mye mer akkurat nå. Men tror som sagt at det skjer noe angående kjærlighet mot sommeren iallefall.

 

Angående det du skrev så håper jeg du har rett i at vi lykkes fort! :) Ang jobb treffer du bra, jeg er frustrert og er arb.ledig akkurat nå, men senest i går og i dag har det vært snakk om en kontorstilling på et sykehus faktisk, selv om jeg ikke har utdanning direkte i dette, så der traff du bra! Kanskje det blir noe ut av dette? Skal ikke kontakte dem før i neste uke da egentlig så vet ikke så mye mer enda. Har jobbet i barnehage før og har en mer barnerettet utdannelse, men er ikke dette jeg ønsker nå. Fint hvis du har lyst å se mer på meg i morgen, men du trenger ikke altså, tusen takk for det du så og håper jeg får meg jobb snart. Lykke til med kjærligheten! :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei..

Ja jeg har nr så kan sende meld, men ingen aning om hva jeg skal skrive.. :P og er så typisk meg at vis jeg først begynner og skrive til folk jeg er intresert i så begynner jeg og mase og da kan jeg jo bare glemme det. :S

"Får iallefall opp glede angående skriftlige ord på en eller annen måte i forhold til dette. " det skjønte jeg ikke helt??

 

Åja, morro at jeg traff så bra ang jobb da.. :)

Jeg føler faktisk at du får jobb innen det sykehuset jeg, trur uansett du får et positivt svar ang jobb innen 3 uker. :)

 

bare og si ifra om du får opp noe annet på meg senere.

også skal jeg se om jeg får opp no annet eller mer i morgen på deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså jeg mente at du blir glad av noe gjennom ord..altså meldinger, mail, noe skriftlig i forhold til dette med kjærlighet, kanskje det plutselig er du som mottar en tlf eller en melding? ;) Skjønner det kan bli litt masete å sende melding hvis du ikke kjenner ham, har du mulighet for å kanskje støte på ham igjen gjennom en fest f.eks? felles venner eller noe? :)

 

Håper du har rett at jeg får jobb snart, da hadde jeg blitt SÅ glad! Skal gi deg tilbakemelding med en gang jeg vet noe :) Er bare litt usikker på om dette er rette jobben for meg, men du føler det kan bli bra der? Føler du noe på trivsel? Det er det som betyr mest for meg i leting etter jobb nå. Det er litt derfor jeg venter til neste uke ang kontakt, men kanskje jeg bare burde hoppe i det allerede denne uka, blir jo gal av å vente også.

 

Men da snakkes vi sikkert i morgen kveld her så kan jeg titte i kortene en gang til for deg jeg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Okei.. Sånn ja..

Joa, jeg kan bare bli med dama til broren min på fest hos en kamerat av hun så er han garantert der, probleme er bare at jeg dreit meg så ut der sist... men jeg var jo full så dem burde skjønne det.. :P

og da kan jeg jo bare la være og drekke neste gang eller iallefall ta det litt mer med ro.. så jeg husker ting dagen etter.. Hehe..

 

Har en følelse av at det kanskje er dem som ringer deg? altså ang jobb? mulig du ringer dem og at de ringer deg opp igjen eln.

Vis du får/tar den jobben er det mulig du syns det er litt stressans/massete i starten men deretter kommer du til og trives kjempe godt trur jeg.. :) mulig du møter på en du kjenner der, en du kanskje ikke har sett på en stund, kanskje en som jobber der eller kanskje bare en som er innom sykehuset..

 

Jepp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du altså! Du er jo kjempeflink! hehe. "muligens du møter på en du kjenner der" Ja det er nettopp gjennom en venninne jeg har fått høre om denne jobben fordi hun jobbet der før og nå har ny jobb, men fortsatt jobber på samme sykehus! :-D Det er en ganske stressende jobb ja slik jeg har fått det beskrevet, men høres perfekt ut for meg.. Tror ikke jeg greier å vente til neste uke likevel jeg nå :P

 

Synes du skal dra på en ny fest ja og vise deg fra en bedre side, hehe, alle kan ha sine ganger de er veldig fulle ;) Bedre å dra og rette opp inntrykket? Bare å tulle det litt bort ang sist gang, så viser du at du ikke tar deg selv så høytidelig, Og så kan du jo prøve å få pratet med ham :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så artig, trudde jeg var helt på jorde idag jeg pga jeg ikke har spådd så mye i det siste, hehe.. Alltid artig og treffe så bra.. ;) hehe

skjønner.. :)

Du trenger ikke svare på dette, men har det skjedd no med mannen din så han er stressa/redd eller veldig sliten? mulig det ikke er han jeg, det bare kom opp så bare skrev det ned.. :P

 

Ja, høres ganske greit ut det.. :) Får se hva jeg får til en helg da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sende foresten en meld til han fyren i går og skrev sorry og at jeg håpa jeg ikke hadde "skremt" han helt og at jeg ikke pleier og være sånn til vanlig/edru..

 

og da svarte han at det gikk bra og at han trudde jeg hadde det gøy.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja, da kan du jo sende en mld og spørre om han har planer om noe festing til helga eller noe? :P eller bare dra dit du vet du vil møte han og ta det derfra :)

 

Jo du traff godt ja! Følt meg usikker selv i det siste fordi det er lenge siden jeg har spådd også, tror man bare må prøve å stole på seg selv, og blir det feil i blant så blir det feil :)

 

Det har ikke skjedd noe med kjæresten min nei, men han er bortreist med jobben denne uka og er faktisk spesielt sliten for de jobber hele dagen helt til kvelds og har en veldig fysisk tung jobb, og så har han savnet meg veldig disse dagene, mer enn vanlig liksom hehe, føler jeg da, får mange gode meldinger, er jo fælt at han har det tungt og savner meg så, men godt også, håper det ikke var noe mer enn dette du så da, at det er noe annet galt. På fredag kommer han hjem da, og gleder meg veldig til det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, mulig jeg reiser til oslo til helga pga jeg skal inn og være statist igjen på hotel cæsar men om jeg ikke drar før på mandag og han fyren skal ha fest hvor han pleier og være så tenker jeg at jeg spør dama til broren min om vi kan ta en tur dit ja, kommer til og bli flaut menmen, bedre og møte dem igjen nå og få det undergjort..

 

Vis dem spør meg om jeg er flau over det kommer jeg til og svare " jeg husker jo ingenting som jeg gjorde som var pinlig, men etter det jeg har hørt så kanskje litt, men jeg var full så jeg får skylle på det" eln.. eller syns du det blir et litt dumt svar?

 

Okei, neinei, fikk bare opp det jeg skrev og følte mest at han bare var sliten, så er nok bare det da, føler at han får det bedre etter fredagen så kan være han tenker mye på deg ja og at det letter når han ser deg igjen.. :)

Føler en veldig god tone og at han er veldig veldig glad i deg iallefall, trur han hadde gjort mye for og IKKE miste deg! :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres gøy ut å være statist da! Er det noe du har gjort mye? Driver du med skuespill sånn ellers også? Ja det er bare å få det unnagjort, bedre det enn å tenke på det, dessuten har du sikkert tenkt mer på det selv enn de andre har gjort, er ofte sånn. Ja bare si at du ble litt for full, men slikt skjer og hver sin gang liksom. Det er jo ingen stor sak egentlig, men mange synes jo slikt er gøy å prate om i ettertid, men mest fordi det er litt gøy, så syns ikke du skal ta det så tungt! Synes ikke det blir teit å si at du ikke husker, du ble litt for full og slikt kan skje alle :) Når folk ikke blir superflaue eller reagerer veldig på kommentarer i ettertid så er det heller ikke såå gøy for de andre å prate noe mer om det! :)

 

Ja jeg og kjæresten har det VELDIG bra, særlig nå for tiden etter at vi ble enige om å starte babyprøving i sommer, har vært sammen lenge og er superglad i han! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres gøy ut å være statist da! Er det noe du har gjort mye? Driver du med skuespill sånn ellers også? Ja det er bare å få det unnagjort, bedre det enn å tenke på det, dessuten har du sikkert tenkt mer på det selv enn de andre har gjort, er ofte sånn. Ja bare si at du ble litt for full, men slikt skjer og hver sin gang liksom. Det er jo ingen stor sak egentlig, men mange synes jo slikt er gøy å prate om i ettertid, men mest fordi det er litt gøy, så syns ikke du skal ta det så tungt! Synes ikke det blir teit å si at du ikke husker, du ble litt for full og slikt kan skje alle :) Når folk ikke blir superflaue eller reagerer veldig på kommentarer i ettertid så er det heller ikke såå gøy for de andre å prate noe mer om det! :)

 

Ja jeg og kjæresten har det VELDIG bra, særlig nå for tiden etter at vi ble enige om å starte babyprøving i sommer, har vært sammen lenge og er superglad i han! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er veldig artig det :)

jeg har vært statist der 6 ganger fra før, første gang var mars 08

Nei er igrunn bare de gangene der jeg har holdt på med det, fikk tilbud om og være statist i tomme tønner 3 ganger men hadde ingen mulighet til og komme meg inn dit da jeg bor i kragerø og er et stykke dit og ingen hadde mulighet til og kjøre og ikke penger til buss + at buss ikke går så ofte fra kragerø og til oslo.. Får bare håpe jeg får mulighet til no lignans en annen gang, hehe.. :)

 

sant det, jeg prøver egentlig og ikke tenke på det og tenker at det er sånt man kan gjøre i fylla men er bare at dama til broren min sa jeg dreit meg ut.. menmen.. var kanskje fordet de andre ikke var så fulle mens jeg var dritings.. :P

 

det er jo veldig bra:) koselig.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok så morsomt da :) har du spurt dama til broren din om hva hun mener med det da? Er jo noen som bare er søte når de er veldig fulle også ;) Jaja, neste gang får du bare være litt mer forsiktig med flaska

:-D Får rent lyst å feste når vi prater om dette! hehe!

 

Må vel kanskje komme meg i seng snart, snur så lett døgnet når jeg er arbeidsledig, ikke bra, må prøve å få det tilbake igjen så jeg får mer normale dager. Var koselig å snakke med deg da, Snakkes sikkert mer senere igjen! Klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm.. :)

Det var det at jeg drev og klengte veldig på han fyren og at når vi skulle gå hadde jeg bare snudd meg og begynt og kline med han igjen og at jeg holdt meg fast i han og at de måtte dra meg med seg for og få meg med.. :S :P egentlig syns jeg det høres ut som jeg var veldig barnslig ja, men syns ikke det høres sånn veldig ille ut egentlig? har gjort værre ting i fylla iallefall.. :P menmen, seff er det jo flaut og høre at man har oppført seg sånn... :S

Ja om jeg bare hadde klart det:P men sprit klikker jeg av, det nytter ikke, det blir jeg gal av så tenkte og holde meg til øl denne gangen men så fikk jeg jo shotter også, noe jeg ikke er vandt til.

 

Ja kjenner meg igjen.. :P hehe

 

Ja, var kjempe koselig og snakke med deg også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...