Gå til innhold

Zazzy:) Kan du se på meg? Værsåsnill:)


Kicam

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg og samboeren min har prøvd å bli gravide siden desember, men desverre ingen resultater enda.. Ser du noen graviditet i nærmeste fremtid, og evt. sånn ca når?:)

Jeg er født 28.03.89 og min samboer er fødr 05.07.84:)

Du hadde vært ei snuppe hvis du hadde gjort det:)

 

På forhånd tusen takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Svarte deg akkurat på den andre tråden din ;) Ville bare legge til at jeg tror den store forandringen jeg ser rundt deg muligens kan ha noe med jobb å gjøre? Nye ferdigheter/muligheter.. en stor endring i hvordan situasjonen er nå iallefall, kanskje det blir mer fokus på dette fremover istedet for barn ettersom jeg ikke fikk opp noe konkret på dette? Ellers så kan jeg bare være trøtt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) og tusen hjertelig takk for at du så på meg:) Var kjempesnilt:)

Samtidilig litt leit at du ikke så noe når det angår barn, i hertfall siden du traff veldig greit på den jobben.. Er nemlig på leting etter en ny jobb nå, så der traff du:)

Hadde vært kjempekoselig hvis du kunne ha sett på meg siden også, er så utrolig spent på om jeg får en liten en, og hadde vært fint hvis du sa ifra om at du ser på meg igjen:)

Nok en gang - tusen takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, minn meg på det så skal jeg prøve å få sett på deg igjen om en stund, i blant kan ting forandre seg og jeg ser mer etter noen dager. Og så kan det være at det kommer veldig gjennom dette med jobb nå så det er det som er "viktigst" for deg akkurat nå, kanskje når du har fått den jobben så ser jeg klarere noe på det med baby :) Vi snakkes! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen, prøvde å se på deg igjen i dag og jeg får ikke opp helt klare svar, men juni ser ut til å bli en lykkelig måned og august kommer også opp i forhold til graviditet, men fortsatt litt usikker her.

 

Det kommer for øvrig opp dette med forandring igjen, og at det nå er på tide å ta en avgjørelse? Du har kommet til et veiskille og må bestemme deg for hvilken vei du skal ta..er det noe du tenker på å gjøre nå så får du beskjed om å "sette i gang" eller si jatakk. Får opp at du får noe informasjon nå, tror fortsatt dette kan gjelde jobb..alle slags nyheter og meldinger av alle slag som kan bringe forandring.

 

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og takk for at du så på meg:)

Så spennende at du så noe med graviditet:) Det ble jeg veldig glad for å høre:) Og du treffer helt riktig når det gjelder jobb..:) Fikk jobbtilbudet før helgen og begynner i ny jobb på onsdag, så blir en veldig stor forandring som du ser (med tanke på at jeg jobbet 50% og skal jobbe 100%+ og at jeg jobber med noe helt nytt). Så her kommer det nok masse nye erfaringer og utfordringer.. Når du snakket om veiskille, mente du da i forhold til jobben? Eller var dette noe helt annet du fikk opp?:)

Håper du har like rett angående graviditeten også:) Hadde vært så koselig å blitt gravid i år:) Ble utrolig glad når jeg leste det:)

 

Du må gjerne si ifra hvis du ser noe mer på meg en annen dag:) Synes det er kjempespennende å høre om, hvertfall fra deg som treffer på punktet:)

 

Tusen takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...