Gå til innhold

Gruppe for treffmager fra Bergen


Turbojenta og lillesøster

Anbefalte innlegg

Takk for kjempe koselig treff i kveld! :) Det er så kjekt å bli kjent med andre gravide! Nå har jeg som vi snakket om på treffet idag hevet meg rundt og i full fart laget en gruppe på facebook for oss som har vært på treff i Bergen. På denne måten blir det forhåpentligvis litt lettere å danne en litt mer fast gruppe. De av dere som var på det første treffet og som allerede ligger i vennelista mi har jeg invitert direkte der, men jeg trenger epost adressene til dere andre søte damer! Tror det letteste er hvis dere sender meg adressen på personlig melding her på BIM, så legger jeg dere til på facebook og i gruppen. Så kan dere eventuelt legge til de andre fra treffene via den igjen, på den måten slipper vi kanskje å sende så mye meldinger frem og tilbake! Si ifra hvis det er noe som skurrer! :)

 

Stor klem fra Miriam

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for ein kjempe hyggelig kveld ja :-)

Som kjent er eg ikkje med på facebook, he he, men satse på at de gjer meg ein lyd når neste treff er bestemt! Eg e down anytime ihvertfall :-)

 

Klem frå Susanna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Heisan facebook-jenter ;-)

Har de funne dato for neste treff?

Eg kjenner eg gler meg til å sjå alle igjen og er veldig klar for planlegging :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og neste gang SKAL eg klare å være med!!!! Gleder meg til å hilse på dere alle sammen! Må få til å møtes nå snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk snuppa, men eg er dessverre redd eg ikkje når det, skal passe mine to nieser heile neste veke for min søster skal på kurs, så det blir litt vanskeligt :-(

Meeen om du er i byen ein dag uka etter så blir eg veldig med på kafètur :-) Sende deg nr mitt på melding!

 

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er klar for treff på onsdag 28. :) Endelig!!!! :D Synd du ikke kan komme denne gangen Susanna. Hadde vært kjekt å truffe på deg nå. Se magen din :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo! Var inne på BIM-treff for å se om det blir noe av treffet på Zupperia i morgen..Er det helt bestemt at det blir?? Litt kjedelig å dukke opp kl. 19 helt alene :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Heidi-snuppa, treffet e klarlagt så du blir ikkje åleine :-) Eg veit om tre andre som skal! Eg kan dessverre ikkje denne gang, men det hadde vert kjekt å sjå deg også før babyen kjem vettu :-) Kanskje me skulle tatt ein kafètur ein dag i neste veke om det passar for deg? Berre å gi meg lyd så kan me avtale noko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! Det blir treff :) Tror bare ikke det er lagt ut på BIM denne gangen, siden vi har avtalt ting via Facebook :) Men du blir ikke alene! Det er forresten 18.30 :) Håper vi sees =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS! Det er Zupperia i Vaskerelven 12 :) Gikk ikke an å reservere der, så mulig vi må finne et annet sted, men vi møtes i hvert fall der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg kommer! :) Gleder meg til å treffe dere alle. Kjenner kun 1 her i Bergen som venter små i sommer og det er Susanna/Mammaønske. Synd du ikke kan komme Susanna. Vi to får møtes snart ;)

 

Da snakkes vi på Zupperia 18.30 i morgen :) Kjenner dere hverandre dere som skal? Har ikke store magen så dere registrerer nok ikke meg :S Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei!

 

Jeg lurer også på om det er mulig å få være med på neste treff? Ser dere nettopp har hatt et treff. Jeg jobber skift, så det har ikke passet noen av gangene. Hadde vært kjekt å kjenne noen flere her spesielt til høsten når den lille har kommet :)

Jeg er sjelden her inne, men skal prøve å få med meg om nye beskjeder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg lurer også på om det er mulig å få være med på neste treff? Ser dere nettopp har hatt et treff. Jeg jobber skift, så det har ikke passet noen av gangene. Hadde vært kjekt å kjenne noen flere her spesielt til høsten når den lille har kommet :)

Jeg er sjelden her inne, men skal prøve å få med meg om nye beskjeder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig bare å være med:)

Bruker du facebook? Da finnes det i alle fall en gruppe som heter Sommermage 2010 Bergen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg syns dåke facebook folk skal arrangere et treff igjen snart :-) Eg har kjempe lyst å være med sidan eg gjekk glipp av det forgje, anytime etter 19 mai (då er semesteroppgava levert) så er eg down! Dersom folk er tom for kafè-ideer så kan me gjerne treffast i leiligheta mi i Bergen sentrum :-) Det hadde bare vært veldig koslig!

 

Anyways, kjempe flott om de holder oss ikkje-facebook-brukere oppdatert her inne også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Vi holder på å avtale.. La ut forslag om 18. eller 19. mai, og begge datoene passer for flere av oss. Passer kvelden 19. mai for deg? Hvis ikke kan jeg foreslå en annen dato.. Hadde vært koselig å komme hjem til deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvelden 19 mai passer perfekt! Då har eg levert inn semesteroppgava og er nok i kjempe humør :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut! =) Nå er 19.mai bestemt! Da gjenstår det bare å bestemme sted :) Koselig at du vil åpne hjemmet ditt for oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...