Mamma til en<3 Skrevet 7. april 2010 #1 Skrevet 7. april 2010 Hei.. Lurte egentlig bare på om noen kan "se"/føle om meg og han jeg er litt intresert i nå om det kan/blir noe mellom oss..? isåfall når? Lurer virkelig, pga jeg har hatt utrolig uflaks i det siste med sånt.. Tusen takk vis noen gidder, jeg kan godt se igjen .. Jeg : 05.09.92 han : 01.12.88 Kristina - Martin
MC81 Skrevet 8. april 2010 #3 Skrevet 8. april 2010 Hei snuppa! Mine følelser er litt ute å sykler om dagen, men fikk lyst til å prøve meg litt på deg. har jo sett på de kjærlighetsforholdene dine før! Jeg tror nok dessverre ikke at Martin er HAN, hvis du forstår. Det kan muligens bli noe kortvarig, men ikke noe over lengre tid. Dere tiltrekkes av hverandre, men får opp at det kanskje er en mer lidenskapelig tiltrekking. Hvis det blir noe så tror jeg det blir kortvarig men utrolig intenst!! Håper jeg tar feil og at han er mannen i livet ditt! Hadde vært koselig for deg og funnet den rette nå! Masse klemmer!
magica fra tryll Skrevet 8. april 2010 #4 Skrevet 8. april 2010 Hei Kristina! Jeg trakk en rune,-flow. Altså,-du skal ikke gjøre noe for å styre det som skal skje fremover. Bare følg flyten og se hva som skjer(ja,-jeg vet -vanskelig!). Og vit at alt blir som det skal. Vær tilstede i alle muligheter og gjør ditt beste der og da:) Da vil du få svaret ditt ganske kjapt. Men utifra runen og et kort jeg trakk,tror jeg nok ikke det er DET STORE liksom....dessverre... Lykke til ihvertfall! Du kan gjerne ta en titt på meg å se om vi kommer til å velge å få et barn til, evt når og kjønn. -Og annet du ser:)
MC81 Skrevet 8. april 2010 #5 Skrevet 8. april 2010 Å ja se gjerne på meg også Ser du hva slags kjønn babyen har? Når den kommer? noe om flytting? Hva som helst er ok!
Mamma til en<3 Skrevet 8. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 8. april 2010 Hei. Tusen takk begge to.. MC81 : takk:) Ja jeg skjønner hva du mener med HAN.. Men trur du det kommer til og bli noe mellom oss? Selv har jeg en liten følelse av at det kanskje blir noe som varer ca 4 mnd og 3 uker, men vansklig og se på seg selv så kan jo være jeg bare får det opp siden jeg håper det kan bli no mellom oss.. Eller hva føler du ang det? Ja hadde jo det.. Men kan ikke vente seg det heller.. Over til deg : Trur dere får en gutt jeg! Ang flytting så ser jeg at det muligens skjer noe om ( noe med 3) vet ikke om det er uker,mnd eller en dato jeg.. ? Føler du koser deg og gleder deg over graviditeten og at du får en fin graviditet, men muligens en del kvalme på formiddagen/ettermiddagen, kanskje omvendt altså på morran eller kvelden isteden.. ? (altså, ser en del kvalme i graviditeten iallefall) håper jeg tar feil og at du slepper det.. Føler det er mange rundt deg som også gleder seg og koser seg over graviditeten din? både familie, venner og på jobben? Noe annet spesielt du ville jeg skulle sett på? Klem klem
Mamma til en<3 Skrevet 8. april 2010 Forfatter #7 Skrevet 8. april 2010 Hei. Tusen takk "magica fra tryll" "Vær tilstede i alle muligheter og gjør ditt beste der og da:)" ¨hva mente du med det? ikke det store? men trur du det blir no mellom oss i det hele tatt da? Ja jeg trur dere både velger og at dere får et barn til, en gutt får jeg opp men også jente, har dere jente fra før kanskje? Mulig det skjer om 5 mnd ca..
*SmurfeMamma* Skrevet 8. april 2010 #8 Skrevet 8. april 2010 hei:) jeg føler desverre ikke det blir dere to.. men at dere vil ha en flørt det føler jeg:) men han er nok ikke mannen du vil få barn og dele livet med det tror jeg ikke.. jeg tror du vil treffe mannen i ditt liv når du er 23 år, og da vil du kjenne det med en gang at han er den rette:) og da føler jeg det går fort med å stifte familie, dere vil da få to jenter og en gutt til slutt:) viss du vil se på meg, så lurer jeg på dette: når vil jeg og sambo gifte oss?? klarer du å se litt hvordan bryllupet blir?? meg 270283 han 281177 klem:)
Mamma til en<3 Skrevet 8. april 2010 Forfatter #9 Skrevet 8. april 2010 Hei.. tusen takk " *Mc.Queen*"- 2 prinser** Okei, jeg skjønner.. så du trur ikke det blir et lite forhold eln? liten flørt, åssen tenker du da? at vi kommer til og rote eller bare en "kveldsflørt" liksom? flørta og klina og litt div på mandagen, er det det du kanskje får opp? eller mener du at det kommer til og vare over en liten periode? 3mnd var det første som kom opp, men er ikke sikker på om det er da dere gifter dere eller da dere begynner og ordne til det? Trur bryllupe blir fint men mulig det er en gjest som kanskje ødlegger stemningen litt? Eln. Får opp at noe ødlegger stemningen, men ikke lenge.. det ordner seg fort igjen liksom, men jeg er ganske surrette med evnene idag så ta det med en stor klype salt... Men ellers føler jeg at det blir en utrolig,fantastisk og herlig dag for deg og mannen din! Mulig jeg blander bryllupet og en vanlig fest dere kommer til og ha eller har hatt.. klemklem:)
MC81 Skrevet 8. april 2010 #11 Skrevet 8. april 2010 Du har så rett så rett mange som gleder seg sammen med oss og det er veldig koselig! Ang han mannen, så kan du ha en kort affære, men tror ikke vi snakker mnd men mer uker. kanskje en vår/forsommer flirt som varer en mnds tid! hva skal du se på ja, hehe så mye jeg skulle likst og visst! Men det er det med flytting som virkelig plager meg om dagen!
Mamma til en<3 Skrevet 8. april 2010 Forfatter #12 Skrevet 8. april 2010 Ja det er jo koselig! Hm.. Okei, tenker du på Mai-Juni ca da? ser du åssen vi får bedre kontakt om vi gjør det? Ja jeg skjønner.. Får dessverre ikke no spesiselt opp det nå..
*SmurfeMamma* Skrevet 9. april 2010 #13 Skrevet 9. april 2010 med en flørt tenker jeg et "miniforhold" ikke noe forpliktende, men mer fysisk om du skjønner... han blir din "kosevenn" en periode:) kanskje du kan se litt merpå bryllupet i dag?? vi har ikke bestemt helt når enda, men blir dette året.. klem:)
Mamma til en<3 Skrevet 9. april 2010 Forfatter #14 Skrevet 9. april 2010 Okei.. hm.. Mulig det skjer i slutten av sommer/begynnelsen i høst - Altså Juli-august Men trur ikke det er veldig lenge til dere begynner og planlegge, trur dere bestemmer en dato innen/om 3mnd, mulig det blir 18August.
*SmurfeMamma* Skrevet 9. april 2010 #15 Skrevet 9. april 2010 vi har faktisk tenkt litt på september... men mulig vi velger sommer i stede.. ser du om pappa kommer til å komme?? og evnt begge foreldrene til sambo?? takk for svar:)
Mamma til en<3 Skrevet 14. april 2010 Forfatter #16 Skrevet 14. april 2010 Jeg fikk opp september også, men det var ikke det første som kom opp derfor skrev jeg ikke det.. Så jeg trur kanskje dere flytter det til 1-2 mnd tidligere, kanskje jeg tar feil.. Mulig det er september, men trur ikke det blir senere en det iallefall. Får opp veldig usikkert ang om faren din kommer eller ikke, mulig jeg får opp sånn som det ser ut nå/når han får vite om det eventuelt. Trur kanskje han ender med og komme, iallefall en liten tur.. Ser iallefall at moren hans kommer, faren hans er jeg også litt usikker på.. Men trur muligens de begge kommer.. Evnene mine er litt på jorde om dagen, så du får ta det med en klype salt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå