Gleder seg til nr2 kommer:) Skrevet 7. april 2010 #1 Skrevet 7. april 2010 Er andregangs, men husker det ikke
Miss Snow Skrevet 8. april 2010 #2 Skrevet 8. april 2010 Jeg har første time både hos lege og jordmor i uke 12. Hadde vel strengt tatt ikke behøvd å dra til jordmor før en del uker senere, men det er litt lenger vei til legen enn til jordmor. Så jeg tar en helsjekk hos min fantastiske lege først, også hilser jeg på jordmor noen få dager etterpå og ser om jeg trives med henne =)
Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 8. april 2010 #3 Skrevet 8. april 2010 Jeg har min første Jordmor time i uke 12. Altså førstkommende mandag.
Ziz Skrevet 8. april 2010 #4 Skrevet 8. april 2010 Jeg var hos lege nå på tirsdag. Da var jeg 11+1. Jordmor skal jeg ikke til før om 4 uker. Det som er det verste er å vente på UL. Det får jeg ikke før i uke 18-20. Det er jo en eeeeeeevighet til
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 8. april 2010 #5 Skrevet 8. april 2010 jeg har min første når jeg er akkurat 14 uker....men har vært på kontroll hos gyn.og tatt alt av bp og fått helsekort og veiet meg osv....
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 8. april 2010 #6 Skrevet 8. april 2010 dette var forresten igår:) 10+1..vi fikk også se på lille skatten vår som bokset og turnet inni magen:) dette pga blødninger da.....
Gleder seg til nr2 kommer:) Skrevet 8. april 2010 Forfatter #7 Skrevet 8. april 2010 Takk for svar Tar å ringer jordmoren så får hun avgjøre når jeg skal få komme
sukie Skrevet 8. april 2010 #8 Skrevet 8. april 2010 Hmmm.. har glemt jordmor litt merker jeg. Har vært snarvisitt hos legen, fått henvisning til ul som jeg skal på når jeg er litt over ti fullgåtte uker, til legen igjen når jeg er tolv uker. Så da er det lurt å finne tlf nr til jordmor snart? Se etter nermeste helsestasjon? Helt grønn på dette.
gakkeliten Skrevet 8. april 2010 #9 Skrevet 8. april 2010 Dette er min andremann, og jeg tenkte jeg skulle droppe hele jordmorstyret denne gang... Kan vel skylde på litt svekket tillit til den jeg hadde sist, men kan hun egentlig passe på så mye som ikke legen min kan, tro? Og fortelle meg noe jeg ikke vet fra før?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå