<3 2 herligste gutter <3 Skrevet 7. april 2010 #1 Skrevet 7. april 2010 Har hatt sex hverdag, gått tur med engang når jeg har kynnere eller vaske osv når jeg får kynnere, stimulere brystene når kynnere kom, alt.. flere forslag??? Det er min 2. svangerskap.
ano`num *17.03.10* Skrevet 7. april 2010 #3 Skrevet 7. april 2010 Jeg labbet 16 dager på overtid. Lag den en plan for hver morgendag. Trenger ikke være noe stort, men noe å stå opp til. Les ei bok, ta en tur på butikken, se et program - etter dine int. Det gjorde mine dager bedre. I sv.skap nr 2 prøvde jeg også kjerringråd, i tillegg til at jeg ble strippet av lege siden jeg hadde 3cm over flere dager med maserier osv. En del komplikasjoner men ikke "nok" til at de ville sette fødselen i gang. Jeg hadde 5 dager med smerte før fødselen endelig tok i gang. No more! Denne gangen har jeg tatt det helt med ro. Kun uskyldige kjerringråd ble prøvd halvhjertet; som rømmegrøt med mye kanel. Det ble 16 dager på overtid. Men ingen vondter på forhand og tålmodigheten var utrolig nok på plass gjennom alle 16 dagene på overtid.
<3 2 herligste gutter <3 Skrevet 7. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 7. april 2010 Hehe joo.. men var 2 uker overtid med sønnen min så jeg vil ikke at det skal skje igjen.. Også har jeg mye vondt, hatt modningsrier i ukevis, og det er slitsomt..
Trolleliten Skrevet 7. april 2010 #5 Skrevet 7. april 2010 3 kopper salviete om dagen sa jordmor til meg, men ikke før uke 38. Bitter lemon Kanel Sterk mat Mye bevegelse Jeg har enda noen dager til termin, men kjenner jeg er ganske klar Lykke til.
NormaJean Skrevet 7. april 2010 #6 Skrevet 7. april 2010 Min jordmor sier faktisk at det beste er å ta det med ro. For da produserer kroppen mer hormoner og man er ikke utslitt før den store innspurten;) Men han sier også at å bli strippet av jm for så å ha sex etterpå er lurt, og la spermen "bade livmorhalsen" som han så delikat beskrev det :S Sist prøvde jeg mye rart uten hell, så nå planlegger jeg faktisk å følge rådet om å slappe av og la det skje. Forventer å gå over termin denne gangen også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå