Gå til innhold

hvor gammel var du/mannen når dere ble sammen? og hvor

Anbefalte innlegg

Skrevet

lenge har dere vært sammen?

Om du har hatt flere samboere, så nevn gjerne flere.

Og hvor tidlig/sent i forholdet fikk dere barn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi ble sammen når vi var 29. Har vært sammen i 5 år til sommeren.

Hadde vært sammen i 2 år når vi begynte å prøve på graviditet.

Tok nesten ett år å bli gravid, så vi hadde vært sammen 3,5 år når barnet vårt ble født.

Skrevet

Jeg fikk barn som 19 åring, hadde da aldri vært sammen med bf. Hadde hatt et seksuellt forhold i ca 2-4 mnd før barnet ble unnfanget.

Hadde en samboer da første barn var 1 år, forholdet varte bare i 6 mnd, basert på feil premisser.

Var 22 da jeg traff min nåværende samboer, vi har vært sammen i 7 år.

Fikk barn når vi hadde vært sammen i 2,5 år.

Skrevet

Min samboer og jeg har vært sammen i 10,5 år, jeg var 22 da jeg traff han. Møttes på internett på mirc, prata der en stund før han kom å besøkte meg 2 juledag i 1999. Siden har vi vært sammen. Vi fikk vårt første barn etter 3 år, nå venter vi nr 2 om ca 2 mndr.

Jeg har hatt samboer før, det varte i 4 år, vi har ingen barn sammen.

Skrevet

22.23 her

Min første samboer var 26 år da vi ble sammen, jeg var 20.

Min nåværende samboer var 31 da vi ble sammen.

Skrevet

møtte faren til mine barn da jeg var 20 og han var 26, fikk en sønn 10 mnd seinere, og en datter 2 år etter det. Gikk fra hverandre etter 6 år.

Har nå ny samboer. Vi traff hverandre da jeg var 30 og han 39. Har ingen barn sammen, men venter første. Termin etter et års samboerskap.

Skrevet

Ble sammen med en da jeg var 18. Han var 19. Vi flyttet sammen 1 år senere, bodde sammen i 2 år. Ingen barn.

Var sammen med en som var jevngammel som meg da jeg var 21, og som endte 6 mndr senere.. Fant ut at jeg var gravid lenge etter endt forhold og endte da som alenemor.

Møtte min nåværende mann da jeg var 25, han var 21. Vi fikk et barn 17 mndr etter vi ble sammen. Nå har vi vært sammen i 4 år og har vært gift i 1,5 år.

Skrevet

Han var 22 og jeg var 24 da vi ble sammen, har bodd sammen siden dag 1. Venter vårt første barn nå, to og et halvt år etter.

Skrevet

Vi møttes da jeg var 21 og han 23, fikk barn etter 3 år, og har vært sammen i 6 år nå som vi venter nr 2 :))

Gifter oss neste sommer :D

Gjest Ellemelledisi-duharfisi
Skrevet

Jeg var 20, han var 26, flyttet sammen etter to dager og fikk tvillinger etter 1 år..Har vært sammen i 6 år. Hvordan det?

Skrevet

Vi var 20 og 26 da vi ble sammen og har nå vært sammen i 20 år.

Vi begynte prøvingen ca 5 mnd etter at vi traff hverandre første gang og fikk klaff md det samme så eldstemann ble født litt over 1 år og 2 mnd etter at vi traff hverandre.

Skrevet

Jeg var 19 han var 32

Nå er jeg 26 og han 39

Vi har to barn, ene er tre, andre er ett.

Skrevet

vi har vært sammen i 10 år, møttes da jeg var 19 og han var 24.

ingen av oss hadde hatt samboere før fordi vi var så unge:)

fikk barn 6 år etter at vi møttes

Skrevet

vi møttes da jeg var 19 og han 27...

har vært sammen i 8 1/2 år...

datter på snart 7 år... venter endelig nr 2 nå i juli...

vært gift i snart 6 år.. ;)

Skrevet

jeg var 13 år og mannen min 17 år da vi ble sammen har i dag hvert sammen i 25 år .Vi har hvert gifte i11år og har 2 barn sammen og en tredje på vei det første barnet fikk vi da jeg var25 år den andre kom da jeg var 34 og sistemann blir jeg 39 når den kommer .Er like forelsket enda

Skrevet

jeg var 19, han var 23. Vi har vært sammen i 5 år, og har et barn på 22 mndr :)

Skrevet

Jg var 23 og han 26, vært gift i 5 år og sammen i 6. Har to gutter, eldste 3 år og yngste 6 mnd =)

Skrevet

Jeg var 20 og han 29. Fikk barn etter 9 år (helt bevisst å vente så lenge) sammen og har nå vært sammen i 11 år og gift i tre av dem.

Skrevet

Blei saman då eg var nesten 20 og han 31. Eg studerte i utlandet, men budde saman med han i feriane dei neste 2 1/2 åra.

Gifta oss då vi var 22 og 33

Barn nr 1 då vi var 23 og 34

Barn nr 2 då vi var 25 og 36

Skrevet

Ble sammen da jeg var 17 og han var 20.

Flyttet sammen etter noen mnd, og forlovet oss like fort.

Barn nr 1 fikk vi da jeg var 18 og han var 22.

Barn nr 2 fikk vi da jeg var 21 og han var 24.

Venter i spenning på graviditet nå de nærmeste ukene.

Skrevet

Jeg var 17 da vi ble sammen, han 21. Blir femten år til sommeren siden vi møttes, men vi hadde en "pause" på over tre år fra jeg var 25 til nesten 29. Vi fikk en datter da jeg var 23, og det både slet på og beriket forholdet, dessverre greide vi ikke å håndtere problemene, og jeg flyttet til slutt. Flyttet hjem igjen for ganske nøyaktig tre år siden, og nå har vi det topp sammen. Har merkelig nok vokst mer sammen i årene fra hverandre..:)

Skrevet

Jeg var 23 og han 25. Vi har vært sammen i straks 4 år. Vi hadde bare vært sammen 10 mnd da jeg ble gravid. Håper på en til om 1 år eller 2 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...