Gå til innhold

Regines bok (boken om Regine Stokke)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Reklame er ikke tillatt her.

Skrevet

Men å si at Simovognene er best og legge ut linker er helt greit..?

Skrevet

Tror ikke dette er reklame.

Da burde halvparten av innleggene på dib vært slettet, mye reklame i de..

Skrevet

Er det ikke bare å lese bloggen hennes?

Ser ikke poenget med at alle med kreft MÅ skrive bok.

Skrevet

Nei, dette var ikke tenkt som reklame i den forstand at det er noe jeg skal selge eller tjene på. Jeg tenkte ikke på reklame i det hele tatt, naive amerikaner som jeg er. Nei, jeg tenkte at det var her på Dib at jeg først hørte om Regine, for bare et par måneder før hun gikk bort, og jeg visste at det var mange som fulgte med på bloggen hennes, og at kanskje det var andre enn meg som kunne tenke seg å lese historien hennes i bokformat. Klart jeg kan lese det på nettet (så lenge den ligger der, i alle fall), men noe så sterk vil jeg heller lese fra begynnelsen av i en bok, i et sted jeg kan sitte stille og gråte. Ikke foran mac'en min.

Tanken med innlegget var å gjøre andre kjent at boken kommer snart. Jeg har for min del ventet på den, fulgte med på bloggen til Regine de siste månedene og fått eposter fra Gyldendal for å vite når den kommer. Det lå ikke noe mer bak enn det.

Men jeg ser jo at det ble, på en måte, reklame, selv om det ikke var meningen. Og i mitt forsvar, så er det bare en lenk i hovedinnleggetder de som kunne vært interessert i å vite mer hadde mulighet til det. Det er ingen priser oppgitt på websiden, så jeg trodde ikke det ville være et problem.

Jeg synes de fleste svarene over var direkte slem mot Regine og hennes familie. Om du regner hovedinnlegget som reklame, så vit at det med de beste tanker fra min side. Regine skrev så vakkert, så vakkert om hennes kamp med kreft, og jeg trodde, i min naivete, at andre kunne vært interessert i å lese hennes bok. En bok hun ønsket så høyt skulle bli til fra hennes blogg. Derfor la jeg ut hovedinnlegget.

Hilsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...