Gå til innhold

Er så irritert over meg selv!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarte for 2 år siden å gå ned 20 kilo. Nå på et år har 7 av dem kommet på igjen.. Mye kjedespising..

Men denne gangen har sikkert 4 av 7 kilo lagt seg på magen. Får buksene over lår og rompe, men ikke igjen lengere.. =(

Men har nå bestemt meg for å gå dem ned igjen. Har nesten ikke trent noe disse 2 årene heller.

Men nå har jeg begynt på spinning, og noen øvelser på magen etter spinning.

Jeg MÅ gå ned hvertfall 5 kilo før 17. mai, ellers kommer jeg ikke inn i bunaden *pinlig*

Hvis jeg trener spinning og magen 2 ganger pr. uke på studio (kan ikke oftere), og bruker rokkeringen noen ganger pr. uke. Pluss at jeg har kuttet all sjokolade i ukene (den store synderen), og strammer inn på godisbusjettet i helgene. Tror dere jeg klarer å få av noen kilo på nesten 6 uker da?

Sånn som magen er nå tror jeg den aldri vil krympe, uansett trening =(

Kan forresten alle få flat mage? Var ganske slank i tenårene, men har alltid hatt et ekstra lag på magen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm, du vil værtfall være godt på vei!:-) det er jo 1 kg i uka ca, når mann slanker seg..

hadde jeg vært deg, så er det som de sier "ta ingen snarvei" !

skal du ned 5 kg, på 6 uker må du kutte ALL sukker! også i helgene! selv om du ikke kan trene mer en 2 dager i uka,må du prøve å få til værtfall en halvtime rask gange på tur i stede!

spis masse grønt, groft brød, minst mulig karbo!

å ikke minst, vann!!! :-)

Lykke til:-)

Skrevet

Jeg drev med spinning flere ganger i uka over lang tid. Gikk ikke nevneverdig ned i vekt. Var ikke før jeg virkelig tro til med saltimer (corepuls, bosu, aerobic, step osv) at jeg gikk ned i vekt.

Jogging er også bra for meg.

Jeg ser nok dessverre aldri for meg at min mage blir flat igjen. Den er ikke så stor, men ganske myk og kosete :P Får bare fortsette treningen og håpe. Men det er jo mange andre mammaer med flate mager.

Ellers tror jeg ikke det er mulig å gå ned 5 kilo på en måned.. Da går du de nok opp igjen når du begynner å spise igjen

Skrevet

Det er klart du kan få flat mage, og det får du ved å trene MASSE kondisjonstrening. Jeg ville satset på å gå i raskt tempo flere ganger i uken. Du går raskere ned hvis du løper, men da blir man ofte veldig sulten etterpå. Har du problemer med søtsug/kjedespising er det kanskje ikke for deg, men jeg lover deg at det funker.

Husk at spinning gir deg kraftige lår, men det er kanskje bare magen du har problemer med? Det er super kondisjonstrening:).

Skrevet

glemte å si at du må trene styrke over hele kroppen, styrke trening (boddy pump el lignende) kombi spinn tror jeg du vil få raskt virkning av, MEN på en mnd..

21:53

Skrevet

Takk for svarene!

Hva er sant ang. spinning? Syns noen sier at det gir smalere lår og er supereffektivt for å gå ned i vekt. At man forbrenner mange kalorier pr. time osv.

Nei jeg vil ikke ha kraftigere lår, vil ha tynnere lår.

Jeg kan bare gå tur i helgene, å da er vi som regel aktive på en eller annen måte uansett. Har også en veldig aktiv jobb.

Jeg er alene, så jeg kan ikke gå tur etter at lille har lagt seg. Derfor begrenser det seg med trening.

Skrevet

Jeg snakker bare for meg selv.

Trente mye spinning før, men gikk ikke ned i vekt.

Byttet til sal-timer to-tre ganger i uken (med desto høyere puls (over 90% av makspuls) og styrketrening) og nå er kroppen strammere, slankere og slett ikke så verst:) Bortsett ifra den koselige magen da. Men jeg er glad i den også jeg!

Skrevet

Jeg har forøvrig et par hjemmetreningsfilmer. Supre etter at småen har lagt seg feks. (om du orker etter jobb).

Flirty Girl Fitness heter de. (Abs and booty og chair fitness). De er veldig gode!

Skrevet

Jeg opplever spinning helt annerledes enn deg :)

For noen år siden gikk jeg ned 18 kg på 3 mnd ved å kun spinne 2 ganger i uka, og da lå jeg i makssjiktet av pulsnivået på hver trening (høyintensitet). Ikke opplevde jeg å få noe kraftigere lår heller, gikk ned mye overalt på hele kroppen. Men det må kombineres med strengt matregime.

Men spinning alene er nok ikke det beste om du vil få strammere mage, da må andre kluter til :)

Skrevet

HI her.

Vi gikk ned ganske likt vi da. Gikk ned 20 kilo på ca. 3 mnd. jeg å. Men da var jeg i permisjon, å det var lettere med trening. Men da trente jeg bare alene, å ikke spinning.

Derfor jeg håper det kanskje redde meg denne gange, hørt så mye bra om det!

Jeg er veldig streng med maten. Maks 1200 kcal. Magen trenger ikke bli stram til 17. mai. Holder nok at jeg "bare" går ned igjen. Håper jeg..

Har veldig lyst til å prøve med på gruppetimer på studio. Men jeg trener alene, å derfor tør jeg ikke =S Ekkelt å skulle gå på timene alene syns jeg. Dessuten eier jeg ikke kordinasjon hehe :o) Men corebar (?) kunne jeg tenkt meg å prøve.

Takk for svarene!

Skrevet

Ang spinning, du får IKKE større lår av spinning. Sykling gir lange muskler ikke store klumpete muskler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...